حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۴۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

CAPE CANAVERAL ، FLA.  – ماهواره هشدار دهنده موشک 1 میلیارد دلاری برای نیروی فضایی آمریکا روز سه شنبه به مدار زمین پرتاب شد.

این پنجمین ماهواره از مجموعه ماهواره های مادون قرمز مستقر در فضا بود.  این فضاپیمای مدرن امنیت ملی برای جایگزینی صورت فلکی دیرینه برنامه پشتیبانی دفاعی ماهواره ای طراحی شده اند.

اتحادیه United Launch Alliance موشک Atlas V را از ایستگاه فضایی کیپ کاناورال به آسمان فرستاد.  توری برونو ، رئیس ULA ، از طریق توییتر اعلام کرد: “یک پرنده دور.”

پرواز یک روز با حسگر دما در تجهیزات زمینی به تأخیر افتاد.

لاکهید مارتین یک قرارداد 1.86 میلیارد دلاری برای این ماهواره و ماهواره بعدی به دست آورده است که قرار است سال آینده پرتاب شود.  آنها برای مداری 22000 مایل (36000 کیلومتر) طراحی شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۳:۴۱
علی منصور مشفق زادهه

 

بولرهای استرالیایی که در مسابقه بدنام آزمون 2018 آفریقای جنوبی شرکت می کنند ، با انتشار بیانیه ای هرگونه دانش قبلی در مورد برنامه استفاده از کاغذ سنباده روی توپ را تکذیب کردند.

امتیاز کلیدی:

کامرون بانکروفت اظهاراتی را مطرح کرد که باعث گمانه زنی هایی شد مبنی بر اینکه بولینگ استرالیا می دانست توپ را جعل می کند

بنکروفت از آن زمان به کریکت استرالیا گفته است که هیچ مدرک جدیدی برای ارائه وجود ندارد

بولرهای شرکت کننده در مسابقه خواستار پایان دادن به شایعات و پرتاب بازی ها بودند

این نامه سرگشاده پس از اظهارات کامرون بانکروفت ، قهرمان سابق آزمون در مصاحبه اخیر ، ارائه شده است که نشان می دهد تیم بولینگ می دانسته است که او توپ را جعل کرده است.

بانکرافت ، پس از پیوستن به دورهام برای این فصل شهرستان ، در این مورد در مصاحبه ای صریح با گاردین صحبت کرد.

بانکروفت در پاسخ به این س ifال که آیا بولینگ در استرالیا می داند چه کاری انجام می دهد ، گفت: “تمام کاری که می خواستم انجام دهم مسئولیت پذیری و پاسخگویی نسبت به اعمال و بخشهای خودم بود.”

“واضح است که آنچه من انجام داده ام برای بولینگ خوب است و آگاهی از آن احتمالاً ناگفته نماند.”

از کاشف قبلی آزمونها ، وقتی از او خواسته شد تا روشن کند که آیا برخی از ساقی های استرالیا می دانند ، پاسخ داد: “بله ، نگاه کنید ، من فکر می کنم ، بله ، من فکر می کنم این احتمالاً خود توضیحی است.”

از آن زمان بانکروفت به کریکت استرالیا (کالیفرنیا) گفت که هیچ مدرک جدیدی برای ارائه وجود ندارد.

بانکروفت ، دیوید وارنر و استیو اسمیت به دلیل مشارکت در این حادثه محرومیت دریافت کردند.

مایکل کلارک ، کاپیتان سابق استرالیا روز دوشنبه گفت که بدیهی است که افراد دیگر خارج از این سه نفر نیز از این توطئه غیرقانونی اطلاع داشته اند.

 کاپیتان سابق استرالیا مایکل کلارک شک دارد که این سه نفره رسوا تنها کسی است که از جعل توپ اطلاع داشته است.(

رویترز: فیلیپ براون

)

کلارک در برنامه رادیویی صبحگاهی خود ، صبحانه بزرگ ورزشی گفت: “آنها باید توپ را در جام نگه دارند.”

“اگر در بالاترین سطح ورزش می کنید ، ابزار خود را خیلی خوب می دانید ، خنده دار نیست.

“آیا می توانید تصور کنید که این توپ را به دیگ بریزید و بولینگ از آن چیزی نمی داند؟”  لطفا.

“من عاشق این هستم که مقالات روزنامه” چقدر غافلگیرکننده است “… تعجب چیست؟”

در این نامه آمده است: “زمان حرکت است.”

بولرهای استرالیایی پت پت کامینز ، جاش هازلوود ، میچ استارک و ناتان شیر می گویند تا زمانی که تصاویر را در صفحه بزرگ زمین مشاهده نکردند ، نمی دانستند ماده خارجی برای تغییر وضعیت توپ به زمین منتقل شده است.

بولرها در نامه ای خواستار پایان دادن به شایعات و شایعات شدند و گفتند که زمان حرکت است.

آنها گفتند: “ما به صداقت خود افتخار می کنیم. بنابراین ناامیدکننده است که ببینیم در روزهای اخیر برخی روزنامه نگاران و بازیکنان سابق صداقت ما را با توجه به آزمون کیپ تاون 2018 زیر سوال برده اند.”

تاریخچه جعل توپ

کامرون بانکروفت اولین کریکتوری نیست که در جعل توپ مشکل دارد ، اما بسیار کم اتفاق می افتد که یک تیم به سبک استرالیا صحبت کند.

ادامه مطلب

این گروه گفت که معتقد است باید آنچه را که آنها معتقدند یک واقعیت کلیدی است مشخص کند.

“ما نمی دانستیم که یک ماده خارجی برای تغییر وضعیت توپ به داخل زمین منتقل شده است تا اینکه تصاویر را در صفحه بزرگ نیولندز دیدیم.”

این گروه خاطرنشان می کند که داورانی که پس از گرفتن تصاویر تلویزیونی از دستکاری توپ ، توپ را بازرسی می کنند جای توپ آسیب دیده را نمی گیرند ، زیرا هیچ نشانه ای از آسیب دیده نیست.

آنها گفتند: “هیچکدام از اینها اتفاقاتی را که آن روز در زمین نیوولند در زمین رخ داد توجیه نمی کند. این اشتباه بود و هرگز نباید اتفاق می افتاد.”

“ما با احترام می خواهیم شایعات و شایعات پایان یابد. این مدت طولانی است که ادامه دارد و زمان آن است که ادامه دهیم.”

بن الیور ، مدیر اجرایی کالیفرنیا ، که سلف او پات هوارد برای کمک به این سازمان در یافتن پاسخ رسوایی کلاهبرداری به آفریقای جنوبی اعزام شد ، روز دوشنبه گفت که “یک تحقیق عمیق” انجام شده است.

الیور به خبرنگاران گفت: “تیم صداقت ما با کام تماس گرفتند و در صورت وجود اطلاعات جدید ، وی را مجدداً دعوت کردند.”

ABC / AAP

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۴۰
علی منصور مشفق زادهه

 

در استقبال ناپایدار تلویزیون خانواده من از ضبط برنامه ها به پخش جریانی منتقل شد و ما عجله ای برای بازگشت نداریم.

مانند بسیاری از خانوارها ، خانواده من بیشتر از ما با تماشای تلویزیون رایگان وقت خود را به تماشای Netflix می گذرانند.  بخشی به این دلیل که نمی توانیم تلویزیون واقعیت خسته کننده ای را که به سرگرمی می رود تحمل کنیم و بخشی دیگر به دلیل اینکه تحمل توقف بیش از حد تجاری را نداریم.

هنگام جلب نظر نمی توانید تبلیغات را از دست بدهید ، اما تجارت این است که تبلیغات بد نیست.اعتبار:گتی

من اعتراف می کنم که یکی از معدود لذتهای ماست لگو مسترز، یک نمایش تلویزیونی واقعیت عالی که خیلی جدی خودش را نمی گیرد.  حتی در آن زمان نیز هرگز به صورت زنده تماشا نمی کنیم.  در عوض ، Fetch TV Mighty ما باید آن را ضبط کند.

ما می نشینیم تا هر قسمت را نیم ساعت پس از شروع تماشا کنیم ، با فشار دادن بازی ، ابتدا را تماشا می کنیم در حالی که هنوز پایان را ضبط می کند  ترفندی برای خم شدن زمان که به “تعقیب تولید مثل” معروف است.

شارژ کردن

به این ترتیب ، ما می توانیم به عنوان یک ارباب زمان از طریق تبلیغات تجاری پرواز کنیم و با پخش مستقیم همگام شویم تا پایان.  نکته منفی این است که شما کمی نسبت به بقیه عقب هستید ، بنابراین باید از اسپویلر در شبکه های اجتماعی خودداری کنید.

مسئله این است که ما در یک دره زندگی می کنیم و استقبال تلویزیونی ما همیشه مطبوع بوده است.  ما چند قسمت اول را گذراندیم لگو مسترز امسال فقط با مشکلات جزئی روبرو شد ، اما با بدتر شدن مداخله ، زمان اقدامات جدی فرا رسید.

ما به دلایل مختلف یک روز فرار می کردیم ، بنابراین به جای تماشای ضبط شده از شب قبل ، به تماشای لگو مسترز در برنامه نه نه  (ناین نیز صاحب این دکل است.)

بعضی اوقات تماشا می کنیم دکتر هو در ABC iView ، اما ما در زمینه خدمات جذب تجاری کار زیادی انجام ندادیم.  در روزهای اول ، کیفیت تصویر آنها کاملا پیکسلی و فرسوده بود ، اما صادقانه بگویم ، آنها راه طولانی را طی کرده اند.  امروز ، شما اغلب در تلاش برای رسیدن به جریان HD هستید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۴۱
علی منصور مشفق زادهه

 

        var adServerUrl = “”؛  var $ el = $ (“# video_container-998922”)؛  var permalink = $ el.closest (‘. snet-single-Article’).  داده (‘پیوند ثابت’)؛

                                / * if (“1” == true && ‘undefined’! == typeof window.getIndexAds) {var so = {preroll: {1: {1: {siteID: 191888}، 2: {siteID: 191889}}} }؛  adServerUrl = ფანჯარა خروجی = گسترده & بازبینی_مشخص_استارت = 1 & ad_rule = 1 & vid = 6254689825001 & cmsid = 384 ‘، بنابراین ، اتصال دائمی)؛  } درغیر اینصورت {adServerUrl = “http://pubads.g.doubleclick.net/gampad/ads؟sz=640×360&cust_params=domain٪3Dsportsnet.ca&iu=٪2F7326٪2Fen.sportsnet.web٪2FVideo&ciu_szs=ed00&200×2 unposible 1 & vid = 6254689825001 & cmsid = 384 “؛  } * / adServerUrl = “http://pubads.g.doubleclick.net/gampad/ads؟sz=640×360&cust_params=domain٪3Dsportsnet.ca&iu=٪2F7326٪2Fen.sportsnet.web٪2FVideo&ciu_szs=00&200×2 = 1 & 2 & 2 1 & vid = 6254689825001 & cmsid = 384 “؛

                                $ el.after (“unescape (“٪ 3Cscript src =  “” + + (document.location.protocol == “https:”؟ “https: // sb”: “http: // b”) + “). scorecardresearch. com / beacon.js  “٪ 3E٪ 3C / اسکریپت٪ 3E”)))؛

                                $ (سند) یک false ، bc_videos: 6254689825001 ، پخش_پیوسته است: “false” ، adserverurl: adServerUrl ، بخش: “، تصویر بند انگشتی:” https://www.sportsnet.ca/wp-content/uploads/2021/05/6254689825001-1024×5 ” direct_url: “https://www.sportsnet.ca/nhl/video/marchand-scores-just-39-seconds-ot-bruins-cap Capital/”})؛})؛

   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۷:۳۹
علی منصور مشفق زادهه

 

چاک فوزی کشاورز مانیتوبا هرگز مزارع خود را به این میزان خشک ندیده است.

همانطور که یک مشت زمین بالایی سیاه را جمع می کند ، مانند شن و ماسه از انگشتان او عبور می کند.

وی گفت: “این فقط در استخوان ها خشک است. و در آنجا چیزی برای نگهداری بذر و محصول وجود ندارد.”

Fossay در حال کار در نزدیکی Starbuck ، Man. ، در حدود 20 دقیقه غربی وینیپگ ، در تلاش است تا کلزا خود را به زمین بکشاند.

او امسال به امید یافتن رطوبت کمی گیاهان را عمیق تر می کند تا بذرها جوانه زده و رشد کنند.

او امیدوار بود که با کمی باران ، بتواند تقریباً یک محصول متوسط ​​را پس انداز کند ، اما در چنین شرایط خشک گفت که احتمالاً قبل از کاشت حتی به خطر افتاده است.

با وجود خشکسالی ، چاک فسی همچنان در تلاش برای برداشت زمین است. (جیسون امپسون / CBC)

فوسی گفت: “خشک خشک است و هیچ چیز بدون آب رشد نمی کند. این فقط یک واقعیت زندگی است. شما برای زندگی به آب نیاز دارید. و اگر آب کافی ندارید ، هیچ چیز رشد نمی کند.”

“اگر باران ، باران خوب و همه جانبه را نبینیم ، احتمالاً طی دو هفته آینده ، احتمالاً در مورد شکست محصول در مانیتوبا صحبت می کنیم.”

خشکسالی شدید

بیش از یک روز باران می بارد.

یک سقوط خشک غیرمعمول با یکی از خشک ترین چشمه های آخرین خاطره دنبال شد.

در این نقشه از مانیتور خشکسالی کانادا ، مناطق قرمز از 30 آوریل 2021 شرایط شدید خشکسالی در مانیتوبا و ساسکاچوان را نشان می دهد. (کشاورزی و غذای کشاورزی کانادا)

کانادا معتقد است که جنوب غربی مانیتوبا و جنوب شرقی ساسکاچوان در وضعیت “خشکسالی شدید” قرار دارند ، در حالی که بیشتر چمن های دیگر نیز خشکسالی متوسط ​​محسوب می شوند.

جان پومروی از دپارتمان تحقیقات منابع آب و تغییرات آب و هوایی کانادا گفت: “قسمتهایی از آن نزدیک به ثبت شرایط خشک است وقتی که به رطوبت خاک نگاه کنید ، که کمتر از 40 درصد نرمال است.”  وی در آزمایشگاه دانشگاه ساسکاچوان در کنمور ، آلتا کار می کند.

در حالی که خشکسالی بخشی از چرخه کشاورزی است ، پومروی گفت آنچه امسال غیر معمول است ، میزان خشکسالی است که “از جزیره ونکوور تا جنوب کبک ، تا ایالات متحده ، کالیفرنیا ، مکزیک …” بزرگ.  “

تأثیرات اقتصادی

تأثیر بالقوه بر اقتصاد کانادا نیز بسیار زیاد است.

در صورت حفظ این شرایط ، کشاورزان نه تنها به شدت تحت تأثیر قرار می گیرند.  برای مصرف کنندگان ، این ممکن است به معنای بالاتر بودن قیمت مواد غذایی باشد.

آب همچنین یک منبع حیاتی در بخشهای منابع و انرژی است.  متکی به تولید پتاسیم ، تولید روغن و برق است.

پومروی گفت: “حدود 20 سال پیش ، چهار سال بود که اقتصاد کانادای غربی با 10 میلیارد دلار خشکسالی مواجه شد و 41000 شغل فقط در ساسکاچوان از بین رفت. بنابراین این تأثیر وجود دارد.”

“این مانند از دست دادن صنعت خودرو در جنوب انتاریو است.”

دیو سوچین دانشمند ارشد تحقیقات در دانشگاه سازگاری رجینا پریری برای تحقیقات سازگاری است.  وی می گوید باران های شدید که روزهای طولانی طول می کشد می تواند یک طوفان میلیارد دلاری باشد ، رطوبت خاک را دوباره پر کرده و فصل رشد امسال را نجات دهد.  (دیو سوچین / ارسال شده به CBC)

خشکسالی و شرایط خشک همچنین می توانند منابع آب را با خشک شدن رودخانه ها و پایین آمدن سطح دریاچه تهدید کنند.

وی گفت: “جوامع بسیار کوچکی وجود دارد که جوامع روستایی کمتر از منبع آب قابل اطمینان برخوردار هستند. بنابراین می توانند آب بگیرند ، به عنوان مثال از چاه کم عمق ، می توانند از مخزن آب بگیرند و منابع آب آنها تخلیه می شود.” دیو سوچین ، استاد و محقق دانشگاه رجینا ، دشت برای اقتباس از مداحی ها.

او به نوشتن گزارشی در مورد تأثیر تغییر اقلیم و رویکردهای سازگاری کمک کرد.

یک جامعه در جنوب مانیتوبا با درخواست از ساکنان برای کاهش 25 درصدی مصرف خود ، در حال حاضر محدود کردن مصرف آب را آغاز کرده است.

این استان همچنین آتش سوزی اردوگاه ها و دسترسی به پیاده روها در مناطق خشکسالی را ممنوع کرد ، فعالیت هایی که در طی همه گیری بسیار محبوب بودند.  

آتش سوزی در جنگل در نزدیکی مرز انتاریو باعث خسارت در پارک استانی Whiteshell در مانیتوبا شده است.

اما برای کسانی که برای امرار معاش خود به مادر طبیعت اعتماد می کنند ، خطر زیادی وجود دارد.

“گاو بدون آب زنده نمی ماند”

در نزدیکی مرز مانیتوبا و ساسکاچوان ، بیل کمپل نگران مزرعه خود است ، اما او همچنین نگرانی های کشاورزان استان را به عنوان رئیس تولیدکنندگان کشاورزی Keystone ، یک گروه حامی مستقر در وینیپگ می شنود.

بیل کمبل ، پرورش دهنده و رئیس تولیدکنندگان کشاورزی کیستون است.  او نگران شرایط خشک است و این بدان معناست که قادر به پرورش چمن برای گاوهای خود نخواهد بود و گودالها و رودخانه هایی که از آنها می نوشند خشک می شوند. (جیسون امپسون / اخبار CBC)

کمبل در حالی که چارپایان گاوهایش را روی چمن های شکننده و خشک می دید گفت: “ما همیشه می گوییم دوش آوریل گل های ماه می به ارمغان می آورد.

“این مسئله وقتی که ما دارای ذخایر علوفه ای محدود مانند بسته در حیاط یا سیلاژ هستیم ، یک نگرانی اساسی می شود.  ذخایر باقیمانده ، پس از اتمام چه کاری انجام می دهید؟  شما آنها را برای مدت زمان محدودی به چرا می فرستید و آنها هر آنچه را که در آنجا است می خورند.  “

کمبل با نگاهی به رودخانه سوریس در سرزمین خود به سنگهایی اشاره می کند که باید با یک متر آب پوشانده شوند که اکنون در معرض دید قرار گرفته اند.

وی گفت: “ما به نگهداری مخازن ، حفرها ، چشمه ها ، رودخانه ها ، منابع مختلف آب اعتماد می کنیم و بسیاری از آنها خشک هستند و دامها بدون آب زنده نخواهند ماند”.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۳۹
علی منصور مشفق زادهه

 

دکتر سمیا سوامیناتان ، دانشمند ارشد سازمان بهداشت جهانی که از نزدیک تحولات هند را رصد می کند ، پیش بینی می کند که احتمال بروز همه گیری COVID-19 بیشتر باشد ، می گوید تلاش های بیشتر در 6 تا 18 ماه آینده در مبارزه با همه گیری.

“بیشتر به تکامل ویروس ، توانایی واکسن برای همگام شدن با انواع مختلف بستگی دارد و همچنین به مدت زمان مصونیت محافظتی واکسن بستگی دارد.  بسیاری از این موارد در حال تغییر است. “

در اینجا می توانید موارد ویروس کرونا ، مرگ و میرها و آزمایشات را در سطح ملی و ایالتی ردیابی کنید.  لیستی از شماره تلفن های ایالتی نیز موجود است.

در اینجا آخرین به روز رسانی ها وجود دارد:

ملی

هند 2.81 مورد لاکی جدید ثبت کرد ، 4106 مورد مرگ

تعداد هندی COVID-19 در روز دوشنبه 17 مه 2021 با 2.81.386 مورد جدید COVID-19 به 2.49.65.463 افزایش یافت که کمترین میزان آن 27 روز است ، در حالی که تعداد کشته ها به 2 ، 74390 با 4106 مورد مرگ افزایش یافت به وزارت بهداشت اتحادیه.

تعداد موارد فعال 35،169،997 است که 14.09٪ از کل عفونتها را نشان می دهد.  براساس اطلاعات به روز شده در 8 صبح ، میزان بهبود ملی به 84.81٪ بهبود یافته است.

در این گزارش آمده است ، تعداد افرادی که از این بیماری بهبود می یابند به 2،11،74،076 رسیده است ، در حالی که نرخ مرگ 1.10٪ است.

سازمان بهداشت جهانی

Soumya Swaminathan می گوید ، پاسخ COVID-19 طی 6 تا 18 ماه آینده بسیار مهم است

دکتر سومیا سوامیناتان ، دانشمند ارشد سازمان بهداشت جهانی که از نزدیک تحولات هند را رصد می کند ، پیش بینی می کند که احتمال بروز همه گیری COVID-19 بیشتر باشد ، می گوید تلاش های 6 تا 18 ماه آینده بسیار مهم در مبارزه با همه گیری.

او در یک مصاحبه آنلاین با هندو ، پاسخ های مفصلی به تعدادی از موضوعات در حال جوش ارائه می دهد ، برخی از تردیدها را برطرف می کند و طرفدار راهکارهایی است که با سودآوری اتخاذ می شوند.  وی گفت ، سرمایه گذاری در مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است ، زیرا اکنون مشخص شده است که هیچ چیز بدون سلامتی و بدون داشتن سلامت کافی جسمی و روانی وجود ندارد ، گام برداشتن در مسیر بهبودی غیرممکن است.

دهلی

دو خارجی در یک مورد موشک اکسیژن دستگیر شدند

پلیس روز یکشنبه گفت دو خارجی به اتهام کلاهبرداری به بهانه تهیه سیلندر اکسیژن دستگیر شده اند.  مقامات گفتند که متهمان بیش از 20 حساب بانکی استفاده کردند و بیش از 2 کرون از بیش از 1000 نفر در سراسر هند فریب دادند.

آنها گفتند که متهمان Cheema Benneth ، 42 ساله ، اصالتاً اهل نیجریه و جاناتان کوجو ، 44 ساله ، ساکن دائمی غنا بودند.  پلیس گفت ، در 5 مه ، یک شاکی اعلام کرد که به یک سیلندر اکسیژن برای یکی از بستگان مبتلا به COVID-19 نیاز دارد و یک شماره تلفن در شبکه های اجتماعی پیدا کرد.

تامیل نادو

Remdezivir مستقیماً به بیمارستانهای تامیل نادو فروخته می شود

روز یکشنبه ، دولت تامیل نادو پروتکل فروش رمدزیویر را اصلاح کرد.  از 18 مه ، بیمارستان ها باید نمایندگان خود را به مراکز تعیین شده جمع آوری دارو اعزام کنند.

سیستم بستگان که برای دریافت دارو به این مراکز مراجعه می کنند ، از بین رفته است زیرا منجر به هرج و مرج شده و ترس از گسترش COVID-19 را به دلیل صف های طولانی افزایش داده است.  این تغییر پس از جلسه ای بین نخست وزیر MK استالین و وزیر پزشکی و مراقبت از خانواده M. Subramanyan و وزیر بهداشت J. Radhakrishnan اعلام شد.

کارناتاکا

یک هفته پس از محاصره ، موارد در بیمارستان کاهش یافت

یک هفته پس از محاصره ، کارکنان بهداشت گفتند که حجم کار بیمارستان کاهش یافته است.  این امر تقاضا برای تختخواب مشترک را کاهش می دهد.  میزان مثبت بودن مورد نیز در هفته گذشته کاهش یافته است.  اکنون گروهی از متخصصان بهداشت در حال رشد هستند که قفل را حداقل برای یک هفته دیگر تمدید می کنند.

در 10 مه ، هنگامی که محاصره آغاز شد ، درجه مثبت برای روز 31.66 بود.  تعداد کل موارد گزارش شده COVID-19 39305 در برابر آزمایشات با لاک 1.24 است.  در 16 مه ، درصد مثبت بودن این روز با 31531 مورد جدید ، 84/27 درصد بود ، در حالی که تعداد آزمایشات انجام شده 1.13 لاک بود.

آندرا پرادش

این مطالعه می گوید ، درمان با پلاسما در بیماران مبتلا به COVID تأثیر محدودی دارد

با افزایش شدید عفونت های ویروس کرونا و مرگ های ناشی از آن در طی موج دوم همه گیری ، سر و صدا در مورد اهدای پلاسما افزایش یافته است ، به ویژه در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی.

مطالعه ای که سال گذشته روی 464 بزرگسال با علائم متوسط ​​عفونت انجام شد ، حاکی از آن بود که درمان با پلاسمای بهبودی (CPT) تأثیر محدودی در کاهش پیشرفت به بیماری شدید یا مرگ نشان می دهد.

(با مشارکت خبرنگاران و آژانس های ما)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۳۸
علی منصور مشفق زادهه

 

دولت ویکتوریا به عنوان بخشی از بودجه هفته آینده بیش از 100 میلیون دلار در ساخت “مدرن ترین” مرکز فوتبال در بوندورا سرمایه گذاری خواهد کرد.

امتیاز کلیدی:

ماتیلداس از مرکز به عنوان پایگاه ویکتوریایی خود استفاده خواهد کرد و هر سال حدود 140 روز را در آنجا می گذراند

انتظار می رود مرکز فوتبال و راگبی قبل از جام جهانی زنان در سال 2023 که در استرالیا برگزار می شود ، تکمیل شود.

مخالفان در زمانی که سیستم مراقبت های بهداشتی ایالت تحت فشار بود ، هزینه های دولت را زیر سال بردند

دولت می گوید این سایت که به عنوان پایگاه ایالتی برای ماتیلداس عمل خواهد کرد ، باید تا سال 2023 تکمیل شود.

این به تیم فوتبال زنان استرالیا اجازه می دهد تا در طول جام جهانی فیفا امسال از فضا به عنوان مرکز استفاده کنند.

کاپیتان ماتیلداس ، سام کر گفت که احتمال وجود مرکزی برای خدمت به تیمش “بسیار هیجان انگیز” است.

وی گفت: “تیم دوست دارد در ملبورن بازی کند و ما واقعاً خوشحالیم که یک پایگاه ویژه داریم که می توانیم در آن زمان در ویکتوریا تمرین کنیم و برای مسابقات آماده شویم.”

دولت گفت که ماتیلداس حدود 140 روز در سال را در مرکز می گذراند ، که شامل یک سالن ورزشی و مناطق درمانی و بهبودی خواهد بود.

این قطب در پارک ورزشی بوندورا در دانشگاه لا تروب ساخته خواهد شد.

 این مرکز برای گروه های ورزشی جامعه و همچنین ورزشکاران نخبه باز خواهد بود.(

ABC News: ارین کوپر

)

امکانات جدیدی که شامل راگبی نیز می شود

این طرح همچنین شامل مرکز راگبی ایالتی ویکتوریا می باشد که خانه ای برای تیم Super W Melbourne Rebels فراهم می کند.

جیمز مرلینو ، سرپرست وظیفه نخست وزیری گفت که این یک پیام بزرگ برای هر دو کد ، به ویژه برای بازی های زنان است.

دولت فدرال 15 میلیون دلار برای این پروژه اختصاص داده است.

زمینه های این مرکز و برنامه های سطح جامعه برای کلوپ های مردمی ، از جمله آموزش برای داوران و مربیان ، باز خواهد بود.

این مرکز همچنین میزبان برنامه بسیار کارآمد فوتبال ویکتوریا برای بازیکنان جوان با استعداد خواهد بود.

 این اعلامیه قبل از تصویب بودجه دولت در روز پنجشنبه اعلام می شود.(

ABC News: پیتر خشکسالی

)

آقای مرلینو گفت این مرکز “خانه ای با کلاس جهانی در قلب ملبورن” برای ستاره های زن فوتبال این کشور ارائه می دهد.

وی گفت: “وقتی می گوییم قصد داریم به طور جدی قابلیت حضور زنان در ورزش های نخبه را افزایش دهیم ، منظور ما این است.”

وزیر ورزش مارتین پاکولا گفت که این مرکز “مدتهاست که به تأخیر افتاده است” و ساخت آن در سال جاری آغاز می شود.

پس از بیش از دو سال بحث و گفتگو ، آقای پاکولا گفت که “ایجاد فرصت مناسب برای کشتن دو پرنده با یک سنگ” با ایجاد امکانات برای دو کد.

وی گفت: “این یک مرکز مطلق برای فوتبال و راگبی خواهد بود و این بدان معنی است که نسل بعدی بازیکنان جوان امکانات بهتری نسبت به گذشته دارند.”

آقای پاکولا گفت ، هزینه 101.1 میلیون دلار بزرگترین سرمایه ورزشی در کشور است.

وزیر دارایی سایه ، متیو گای ، اولویت های دولت را زیر سوال برد در زمانی که سیستم بهداشتی این کشور تحت فشار بود.

در سالهای اخیر زمان انتظار برای آمبولانس ویکتوریا افزایش یافته است ، در حالی که اتاق های اضطراری کشیده بیمارستان منجر به افزایش سطح شیب دار می شوند.

وی گفت: “نگاه کنید ، مدرن سازی تجهیزات ورزشی خوب است ، اما آیا این اولویت است که ما برای پرداخت هزینه آمبولانس در حال فروپاشی به کانبرا می رویم؟”

آقای پاکولا گفت: “فواید هزینه های ورزشی ، از جمله درگیری روزافزون اقیانوس آرام در راگبی ،” در شرایط سخت اقتصادی اندازه گیری دشوار است “.

وی گفت: این مسئله همیشه فقط درمورد بازده اقتصادی نیست ، بلکه درمورد توانایی جذب جوانان به این ورزش و فرصت بازی در بالاترین سطح است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۳۹
علی منصور مشفق زادهه

 

گزارش کمیسیون حقوق بشر در زمینه ژیمناستیک تصویری هولناک از ورزشی ارائه می دهد که در آن اجازه داده شده خشونت علیه کودکان آزمایش نشده باشد.

ورزشی که در آن دختران هشت ساله مورد آزار جسمی ، روانی و گاهی جنسی قرار گرفته اند.  جایی که مجبور شدند از طریق آسیب دیدگی تمرین کنند ، تمرینات دردناک را تحمل کردند و تحت شرم و آزار چربی قرار گرفتند.

چرا ژیمناست های نخبه خیلی جوان شروع می کنند؟

این قانون 10 هزار ساعته را سرزنش کنید – نظریه ای که تسلط بر هر رشته ای طولانی تر طول می کشد.

اما در نظر بگیرید که 10 هزار ساعت می تواند معادل هشت سال آموزش 30 ساعت در هفته به مدت 40 هفته در سال باشد.

برای اینکه در سن 16 سالگی ژیمناست باشد – که حداقل سن برای حضور در المپیک است – او باید از 8 سالگی تمرینات شدید را شروع کند.

 یک ژیمناست ممکن است از هشت سالگی برای تبدیل شدن به یک ستاره به صورت تمام وقت آموزش ببیند.(

ABC News: لری یومشاجیان

)

رادیو نشنال Sporty سیر تحول چگونگی ورزش ژیمناستیک را برای دختران جوان پس از اولین بار ایجاد آن برای زنان بالغ در دهه 1930 نشان می دهد.

سپس ، در سال 1976 ، نادیا کومانچی 14 ساله رومانیایی به او پیوست که اولین “زنی” شد که در بازی های المپیک 10 امتیاز عالی کسب کرد و این ورزش الگوی جدیدی دارد.

ژیمناستیک موزون زنان نام غلطی است.  از سال 1976 این یک ورزش برای دختران است.

تاریخچه پیچیده ژیمناستیک زنان

سیرک ، کلیشه های جنسیتی و بازی های المپیک در تاریخ پیچیده ژیمناستیک زنان نقش دارند.

ادامه مطلب

از دهه 1950 تا اواخر دهه 1980 ، این ورزش تقریباً به طور انحصاری تحت سلطه کشورهای بلوک شوروی و شرق بود ، و پس از آن ایالات متحده و چین نیز عملکرد بیشتری را در مدال ها آغاز کردند.

بنابراین استرالیا از سال 1980 به بعد که به دنبال موفقیت ژیمناستیک بین المللی بود ، چه کاری انجام داد؟

به طور فزاینده ای ، ژیمناست های نخبه استرالیا توسط افرادی استخدام شده اند که توسط این کشورهای موفق استخدام شده اند – به ویژه بلوک شرق و چین – که اکنون روش های آنها مورد سوال است.

کمیسیون ورزش استرالیا اخیراً از “ورزشکاران سابق AIS که در گذشته به طور ناکافی رفتار شده بودند” عذرخواهی کرد.

ASC در بیانیه ای گفت: “ما می دانیم که حوادث و رویه هایی رخ داده است که قابل قبول نیست. ما صمیمانه از این امر پشیمان هستیم.”

سوالی که اکنون مجبور هستیم به عنوان کشوری که بودجه این سیستم را تأمین کرده با آن روبرو شویم این است: این ژیمناست ها چه هزینه ای باید بپردازند؟

ده ها سال است که بدن های شکسته و روان آسیب دیده صدها سیستم نخبه را پشت سر گذاشته اند.

و سایر ورزش ها چطور؟

ABC مواردی را در مورد آزار جنسی کودکان در مقررات فوتبال استرالیا کشف کرده است.

بعلاوه ، ABC از بسیاری از ورزشکاران سابق بسیاری از ورزشهای دیگر که یا پرونده های سو abuseاستفاده در دادگاه را پشت سر گذاشته اند و یا برای اقدام قانونی به وکلا مراجعه کرده اند ، آگاهی دارد.

سال گذشته ، تنیس NSW از دولت فدرال خواست که برای محافظت از کودکان در برابر خشونت اقدامات بیشتری انجام دهد.

تنیس یکی از ورزشهایی بود که در کمیسیون سلطنتی پاسخهای نهادی به سو Ab استفاده جنسی کودکان ذکر شده بود ، اما ABC از سایر مواردی که ورزشکاران سابق گزارش سو haveاستفاده داده اند ، در این لیست آگاه نیستند.

سنگین بودن این اتهامات ، ژیمناستیک استرالیا را مجبور به تحقیق در کمیسیون حقوق بشر استرالیا کرد ، که گناهان این ورزش را آشکار کرد.

 ژیمناستیک استرالیا پس از یافته های تکان دهنده کمیسیون حقوق بشر مورد انتقاد قرار گرفت.(

ABC News: لری یومشاجیان

)

اما اگر ژیمناستیک تنها ورزشی نباشد که بیش از حد از ورزشکاران خود بخواهد یا قلدرها را در صفوف خود پنهان کند ، چه باید کرد؟

این سوالی است که همه ما می توانیم بخاطر داشتن تمام مزایایی که به همراه دارد: سرگرمی ، تناسب اندام و کار گروهی ، برای بازی در ورزش می فرستیم.

همانطور که آنها در سفر خود پیشرفت می کنند ، کودکان با استعداد بیشتری به برنامه ها و آکادمی های نخبه هدایت می شوند ، گاهی از طریق ناظران استعداد و گاهی از طریق والدین بلند پرواز خود.

این لزوما چیز بدی نیست ، اما لازم به یادآوری است که تنها درصد کمی از این کودکان می توانند مدال های قهرمانی المپیک و جهانی را کسب کنند یا زنان و مردان ورزشی حرفه ای شوند.

قسمت اعظم آن در جایی از مسیر دور ریخته خواهد شد.

برای بسیاری ، شادی مطلق ورزش نیز به جای رژیم تمرینی خسته کننده و فشارهای داخلی و خارجی موفقیت علی رغم شانس کم ، رد خواهد شد.

اگر این کودکان در وهله اول عشقی را که موجب جلب آنها شده رنج برده یا از دست داده اند ، باید بپرسیم: آیا ارزش آن را دارد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۴۲
علی منصور مشفق زادهه

 

نیک داود در وقت اضافه 4:41 ضربه TJ Oshi را از خط آبی دفع کرد تا شنبه شب در بازی 1 مرحله اول پلی آف واشنگتن پایتخت با پیروزی 3-2 برابر بوستون بروین به پیروزی برسد.

“پایتخت ها” با از دست دادن دروازه بان ابتدایی ویتک وانسک از ناحیه آسیب دیدگی در قسمت تحتانی بدن از اوایل عبور کردند ، زیرا کریگ اندرسون ذخیره 21 سیو انجام داد و بدون اجازه دادن به گل با قدرت برابر.

تام ویلسون و برندان دیلن نیز برای پایتخت ها قرارداد امضا کردند.  دانیل اسپرانگ و آنتونی مانتا که در پلی آف کمک کردند ، پاس گل دادند.

جیک دبروسک و نیک ریچی برای بوستون گلزنی کردند و تووکا راسک 29 سیو انجام داد.

اگر مشکلی نداشته باشی من این را مدتی تکرار می کنم …

  دریغ نکنید که به ما بپیوندید  عکس توییتر  com / 7yLrxNHLqx

& mdash؛@ پایتخت ها

ویلسون در بازی 6:22 بازی را باز کرد.  چارلی مک آوی از بوستون در یک تلاش شلیک عصای خود را شکست و منجر به جدایی 3 بر 2 در واشنگتن شد که اوشی در مرکز بود.  پس از چند پاس سریع ، ویلسون او را از روی شانه دور راسک پوشاند.

در آن دوره که کورتیس لازار در منطقه حمله به پیروزی رسید ، کروتیس لازار 6:50 باقی مانده پاسخ داد و مچ دست خود را از دبروسک برید ، که از ضربه راست ونسک فرار کرد.

تماشا کنید |  تام ویلسون یک هدف برای “پایتخت ها” باز می کند:

مهاجم حریف “پایتخت ها” پس از پاس TJ Oshie برای برتری واشنگتن با نتیجه 1: 0 بهترین نتیجه را گرفت. 0:52

ونسک در این بازی مصدوم شد و اندرسون که جمعه 40 ساله می شود جای او را گرفت.  او از فصل 2017 تاکنون بازی نکرده است.

جمعیت 25 درصدی در پایتخت وان آرنا تصور می کردند که الکس اووچکین پایتخت ها را در دوره دوم جلو انداخته و هدفش این است که از نقطه دیلن فاصله بگیرد.  درعوض ، این ضربه به دیلن نسبت داده شد پس از تکرار نشان داد که این گوی از ترافیک و از چوب بوستون برگشت ، اما از اووچکین نه.

با دیمیتری اورلوف در میدان صعود ، Bruins سومین شانس بازی خود را در شب تغییر داد و 3:22 دقیقه در موقعیت دوم باقی ماند.  شوت دیوید پاستارناک از روی اسکیت های ریچی و از طریق پاهای اندرسون دور شد و به سختی توانست از خط عبور کند تا مدافع وارد دروازه شود.

تماشا کنید |  بررسی پلی آف جام استنلی: East Division

شرق می بیند که سیدنی کرازبی تعقیب چهارمین جام استنلی خود را آغاز می کند و Big Z برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. 2:23

اوشی که یک وینگر راست منظم است ، به عنوان مرکز خط سوم واشنگتن با اوگنی کوزنتسوف بازی نکرد ، به دلیل پروتکل های COVID-19 در دسترس نبود.  اوشی با دو پاس گل وارد پول نقد شد.

اوشی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پایین تنه که در تاریخ 8 مه دریافت کرد ، باعث تصمیم او در طول بازی شد و همین امر باعث شد او فینال فصل عادی پایتخت ها را از دست بدهد.  او در اولین دوره قبل از بازگشت به بازی ، مدت کوتاهی نیمکت را ترک کرد.

مدافع پایتخت Zdeno Chara پس از گذراندن 14 سال کاپیتانی بوستون برای اولین بار در مرحله پلی آف با Bruins روبرو شد.  چارا با یک ضربه و سه ضربه کار را تمام کرد.

همچنین ، تیلور هال برنده اسب تروفی هارت ، یک ماه پس از پیوستن به آنها به عنوان خرید ضرب الاجل معاملات بوفالو ، اولین بازی خود را در مرحله پلی آف انجام داد.  جناح چپ خط دوم در ساعت 17:49 از زمان یخبندان دو شوت داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۴۵
علی منصور مشفق زادهه

 

در پایان تور خداحافظی ونکوور کانوکس ، از مربی تراویس گرین پس از پیروزی 4-1 شنبه مقابل ادمونتون اویلرز که به پلی آف محدود شده بود ، برای بازی متیو هایمور و اینکه مهاجم انرژی برای فصل آینده مناسب است ، پرسیده شد.

گرین گفت: “خوب ، در مورد آینده ، می دانید ، گفتن این سخت است.”

پاسخ او چیز دیگری بود ، اما این نقل قول در مورد Canucks به طور کلی در پایان فصل لیگ هاکی ملی آنها بسیار سورئال است.  ونکوور پس از افتتاحیه پلی آف جام استنلی شنبه شب ، سه بازی بی هدف دیگر از فصل عادی دارد.

گرین البته هیچ قراردادی برای فصل آینده ندارد و هیچ یک از مربیان ستاد وی نیست.  یان کلارک ، گورو دروازه بان ، یکی از جذاب ترین چهره های دارای مربی آزاد ، اکنون مفقود شناخته شده است.

مدیر کل جیم بنینگ تحت قرارداد است اما همچنین در محاصره تیمی است که در تابستان گذشته در مرحله پلی آف سقوط کرد اما در این هفتمین سال در این فصل به طرز چشمگیری برگشت.

نمی توان دانست که آیا بنینگ و دستیار راست او جان وایزبرود بعد از هفته آینده عملیات هاکی را انجام خواهند داد یا خیر.  ما معتقدیم که تصمیمی اتخاذ نشده است.

الیوت فریدمن از Sportsnet هنگام پخش در ونکوور-ادمونتون تأیید کرد که مالک سابق Canuck Geoff Courtnall برای مشاوره در مورد مدیریت برای فصل آینده و فراتر از آن به او مراجعه کرده است.

کورتنال و شریک مدیریت Francesco Aquilini از دهه 1990 با هم دوست بوده اند و کورتنال در میان گروه کوچکی از معتمدین بود که به مالک توصیه کرد در سال 2008 مایک گیلیس را به عنوان مدیر کل ریسک کند.

فریدمن گفت که کورتنال در آستانه پیوستن به Canucks در یک نقش مشاوره پس از اخراج ترور لیندن از این سازمان در سال 2018 به دلیل اختلاف با خانواده Aquilini بود.

مشخص نیست که نقش کورتنال چه خواهد بود – او قدرت یک مدیر هاکی برای مدیر کل را ندارد – اما Canucks می تواند از صدای متفاوتی در عملیات هاکی استفاده کند.  آنها از سه سال پیش که لیندن را به عنوان رئیس سازمان و مجرائی بین ادارات از دست داده اند ، از دست داده اند و جایگاه وی در مورد بنینگ خالی مانده است.

این نه تنها هدایت تیم را برای بنینگ دشوار می کرد ، بلکه گاهی اوقات باعث ایجاد خلا communication ارتباطی می شد ، که مسئولیت آشکاری در بازار دیوانه هاکی است که در این فصل هنگامی که Kanuks درگیر چندین چالش جدی شد ، آشکار شد.

خیلی بیشتر از از دست دادن بازی ها به بحران اعتماد مصرف کننده کمک کرده است که به نظر می رسد در ونکوور در جریان است و بسیار شبیه سال 2014 است ، زمانی که Aquilini گلیس را اخراج کرد و با لیپا ، محبوب ترین چهره در Kanuks جایگزین او در بالای عملیات هاکی شد. تاریخچه

عدم اطمینان بیش از قرارداد بعدی گرین یا نقش هایمور در Canucks – یا هر تیمی که در آن بازی می کند – فصل آینده مبهم است.

این آشفتگی همچنین باعث می شود که تیم همچنان روی یخ ، چه مربیان و چه بازیکنان ، با حذف کاناکس از مرحله پلی آف اما باز هم اختراع بازی ها پس از تعلیق COVID-19 در آوریل ، روی یخ ها تأثیرگذارتر باشد.

کانوکس در آخرین سفر بزرگ خود در فصل همه گیری ، نتیجه را 3-3 کرد.

البته ، دیو تیپت ، مربی نفت خیز ، پس از درخواست بازی در آخرین بازی ادمونتون در فصل منظم ، قادر به جمع کردن کانر مک دیوید و لئون دریزایت نبود ، ستاره های بزرگ خود را به کمتر از 17 دقیقه در روز شنبه محدود کرد – حدوداً دو دقیقه بعد. ارچیبالد وارد زمین شد.

اما کانوکس در دوره سوم بازی را پشت سر گذاشت و با قدرت تمام شد ، اوایلرزها را 17 بر 5 شکست داد و در میانه چهارچوب نهایی دو گل از هایمور و دیگری از تراویس بوید به ثمر رساند.

دروازه بان ونکوور ، تاچر دمکو درخشان بود ، مک دیوید را در وقت استراحت متوقف کرد و یکی از بهترین سیوهای خود را در این فصل انجام داد ، از پشت ، یک بازی قدرتمند الکس کیاسون ، که Kanuk به نوعی با پد خود را از هوا کشت و از عبور کامل محافظت کرد خط درب

گرین در مورد شروع کننده 25 ساله خود برای اولین سال گفت: “او فقط باید ادامه دهد.”  “او در پایان چشمان خود را در حباب نشان داد که چقدر می تواند بازی کند و امسال نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشت.  او مرد جوانی است ، هنوز برای دروازه بان ها نسبتاً جوان است و انتظار دارم که به پیشرفت خود ادامه دهد.  فکر می کنم او این شانس را دارد که یکی از بهترین دروازه بان های لیگ باشد.  “

دمکو گفت: “همه ما رقبا هستیم ، همه به این سازمان و خود افتخار می کنیم.”  “اگر صد در صد ندهید ، فقط آن شخص را پیش خود خواهید آورد.  این چیزی است که در اینجا پرواز نخواهد کرد ، بنابراین ما وضعیت موجود را درک می کنیم (اما) ما هنوز هم می خواهیم این سه بازی گذشته را نشان دهیم و یک تلاش محکم انجام دهیم.  “

قایقرانان در چهار روز سه بازی بی معنی در برابر شعله های آتش کالگری انجام می دهند و از یکشنبه شب در ونکوور آغاز می شوند.  زمان شروع تغییر کرده است ، بنابراین این بازی های تسلی دخالت در بازی های پلی آف بین تیم هایی که برای کسب جام استنلی تلاش می کنند نیست.

دمکو گفت: “من احتمالاً تا پایان فصل مان تماشا نخواهم کرد.”  “معمولاً ، اگر در پلی آف بازی نکنیم ، من به نوعی آن را از دور تماشا می کنم ، شاید من یک مسابقه را اینجا یا آنجا تماشا می کنم.  اما من روی بقیه بازی هایمان متمرکز شده ام.  بدیهی است که این شرایط منحصر به فرد است ، اما ما باید کارهایی را انجام دهیم و من روی آن تمرکز خواهم کرد.  “

کاپیتان بو هوروات گفت: “من عاشق تماشای هاکی در مرحله پلی آف هستم.”  “من فکر می کنم این باعث می شود شما هیجان زده و گرسنه برای سال آینده باشید ، فکر می کنم.  این فقط باعث می شود که سال آینده در پلی آف حضور داشته باشم و گرسنه آن هستم ، بنابراین قطعاً هماهنگ خواهم شد.  “

گرسنگی در حال حاضر بیش از هیجان در کرانه باختری وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۶:۴۴
علی منصور مشفق زادهه