حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲ ب.ظ

۰

 

پکن – شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز چهارشنبه با سه فضانورد که اولین ایستگاه فضایی دائمی خود را برای سه ماه آینده به خانه خود تبدیل می کنند گفتگو کرد و ماموریت خود را مرحله مهمی در صنعت فضایی چین خواند.

خلبانان سابق نیروی هوایی نی هایشنگ ، لیو بومینگ و تانگ هونگبو هفته گذشته وارد ایستگاه فضایی شدند.  آنها آزمایش های علمی و پیاده روی فضایی را انجام می دهند و ایستگاه را برای دو ماژول اضافی در سال آینده آماده می کنند.

او پس از سلامتی و سلامتی آنها در ایستگاه از خود پرسید.  فضانوردان که با سیخ مستقیم پشت سر هم ایستاده بودند ، پاسخ مثبت دادند.

شی در صحبت از مرکز کنترل هوافضا پکن گفت: “همه ما بسیار خوشحالیم که می بینیم وضعیت خوبی دارید و کار به خوبی پیش می رود.”  “ساخت ایستگاه فضایی سنگ بنای مهم صنعت فضایی چین است و سهم پیشگامانه ای در استفاده صلح آمیز از فضا توسط بشر خواهد داشت.”

وی افزود: “ما در پکن منتظر بازگشت پیروزمندانه شما هستیم.”

این سه نفر قبل از خداحافظی یک سلام نظامی ارائه دادند.  نی ، لیو و تانگ طولانی ترین ماموریت فضایی در چین را تا به امروز انجام می دهند.  سه مأموریت سرنشین دار دیگر به ایستگاه برنامه ریزی شده است.

ماژول اصلی ایستگاه فضایی ، “Tianhe” یا هارمونی آسمانی نامیده می شود ، در تاریخ 29 آوریل به مدار زمین پرتاب شد.  ماه گذشته ، یک فضاپیمای باری برای آماده سازی برای ورود خدمه ، سوخت ، غذا و تجهیزات را به ایستگاه تحویل داد.

آژانس فضایی در نظر دارد تا پایان سال آینده 11 پرتاب برای افزودن دو واحد آزمایشگاهی برای توسعه ایستگاه 70 تنی ، همراه با تجهیزات و اعضای خدمه در نظر بگیرد.  ماموریت فعلی سومین مورد از 11 پرتاب است.

——

این داستان تصحیح شده است و می گوید تیانهه نام ماژول اصلی ایستگاه فضایی است و نه ایستگاه مشترک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی