حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ

۰

 

دکتر Shashank Joshi عضو کارگروه ویروس کرونا ویروس ماهاراشترا روز چهارشنبه گفت که شواهد کافی برای نگرانی در مورد نسخه Delta Plus Covid-19 وجود ندارد.

وی گفت: “نوع اضطراب ، واکسن و وحشت. دلتا به علاوه نوع اضطراب اطلاعات کافی برای نگرانی ندارد ، جز این که ما باید رفتار دقیق سخت کوید را با یک ماسک مضاعف ادامه دهیم ، از ازدحام جمعیت جلوگیری کرده و واکسیناسیون را ادامه دهیم.

وی افزود: “دلتا به علاوه حدت ناشناخته است ، انتقال ممکن است بیشتر باشد”.

وی افزود: مردم باید به دستورالعمل های پیشگیری از Covid-19 پایبند باشند و ماسک بزنند ، از ازدحام جمعیت پرهیز کنند و واکسن بزنند.

لازم به ذکر است که راجش توپ ، وزیر بهداشت ماهاراشترا روز دوشنبه گفت که 21 مورد از نوع دلتا پلاس ، که بسیار مسری محسوب می شود ، تاکنون کشف شده است ، از جمله 9 مورد در Ratnagiri ، 7 مورد در Jalgaon ، دو مورد در بمبئی و هر یک مورد در Palgar ، مناطق تانه و سیندودورگ.

نوع جدید دلتا پلاس به دلیل جهش در نوع Delta یا B.1.617.2 که برای اولین بار در هند شناسایی شد و یکی از موتورهای موج مرگبار دوم بود ، شکل گرفت.

اگرچه هنوز هیچ نشانه ای از شدت بیماری به دلیل نوع جدید آن وجود ندارد ، اما Delta Plus در برابر درمان با آنتی بادی های مونوکلونال Covid-19 ، که اخیراً در هند تصویب شده است ، مقاوم است.

برخی موارد نسخه Delta Plus از Covid-19 نیز در مادیا پرادش و کرالا یافت شده است.

راجش بوشان ، وزیر بهداشت اتحادیه ، روز سه شنبه گفت هند در میان 10 کشوری است که تاکنون جهش در دلتا پلاس کشف شده است.

طبق بیانیه صادر شده توسط وزارت بهداشت اتحادیه ، INSACOG گفت که نوع دلتا پلاس ، “در حال حاضر یک نوع مشکل دار (VOC)” ، این ویژگی ها را دارد – افزایش قابلیت حمل ، اتصال قوی تر به گیرنده های سلول ریه و کاهش بالقوه پاسخ. آنتی بادی های مونوکلونال

علاوه بر هند ، نوع دلتا پلاس در ایالات متحده ، انگلستان ، پرتغال ، سوئیس ، ژاپن ، لهستان ، نپال ، چین و روسیه یافت شده است.

بوشن گفت ، گزینه دلتا در 80 کشور جهان از جمله هند یافت می شود و این یک نگرانی است.

با ورودی های PTI

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی