حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۰۱ ب.ظ

۰

 

یک شرکت حقوقی بین المللی به دلیل ادعای فیلم های سوitation استفاده جنسی در یکی از وب سایت های Pornhub خود ، شکایتی را علیه MindGeek مستقر در مونترال تشکیل داده است.

براون رودنیک LLP می گوید این دادخواست ، در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در کالیفرنیای مرکزی ، به نمایندگی از 30 قربانی پورنوگرافی کودک ، تجاوز به عنف و قاچاق انسان که گفته می شود در وب سایت Pornhub مورد سو استفاده قرار گرفته اند ، است.

این شرکت به دنبال جبران اثرات سوitationاستفاده بر قربانیان احتمالی است و همچنین به سیاست هایی نیاز دارد که اطمینان حاصل شود فقط فیلمهای اجماعی در سایت بارگذاری می شوند.

هیچ یک از ادعاهای بیانیه ادعا در دادگاه ثابت نشده است.

براو در بیانیه ای گفت: “در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه مرکزی کالیفرنیا ثبت شد ، ادعا می شود که Pornhub و MindGeek آگاهانه از فیلم هایی که تجاوز به عنف ، استثمار جنسی کودکان ، پورنوگرافی انتقام جویی ، قاچاق و سایر مطالب جنسی غیرهماهنگ را نشان می دهد ، سو tookاستفاده کرده اند.” LLP می خواند.

“معدن براون به دنبال جبران خساراتی است که این بهره برداری به این قربانیان وارد کرده است ، [and] محافظت از آنها و هزاران قربانی دیگر در برابر بهره برداری بیشتر.  “

در بیانیه ای ، پورنهاب گفت که در حال بررسی پرونده است ، اما افزود اقدامات سختگیرانه ای از جمله ممنوعیت بارگذاری توسط کاربران تأیید نشده از قبل وجود دارد.

او گفت که تمام شکایات را از جمله دادخواست Brown Mine LLP جدی گرفته است.

در این بیانیه آمده است: “این شرکت” تحمل صفر نسبت به محتوای غیرقانونی دارد و هرگونه شکایت یا ادعا درباره محتوای سیستم عامل ما را بررسی می کند “.

تحقیقات کانادایی

MindGeek همچنین توسط یک ناظر فدرال کانادایی در حال تحقیق است.

کمیسر حریم خصوصی دانیل تریر گفت که دفتر او پس از شنیدن شهادت زنان که گفته اند پورنهاب درخواست بارگیری فیلم ها را رد کرده است ، در حال بررسی شرکت است.

طبق گفته این شرکت ، Pornhub روزانه 170 میلیون بازدید کننده از جمله چهار میلیون کانادایی را به خود جلب می کند و سالانه 460 میلیون دلار درآمد کسب می کند.

این سایت اغلب در میان ده سایت پربازدید در جهان قرار دارد ، بالاتر از Netflix و Zoom.

بیش از 100 قربانی و سایر قانونگذاران نیز خواستار تحقیق کامل در مورد MindGeek شده اند و همچنین ادعا می کنند که Pornhub به طور مرتب پورنوگرافی کودکان و فیلم های سو abuse استفاده جنسی ، و همچنین مطالبی را که بدون رضایت افراد فیلمبرداری یا منتشر شده است ، به اشتراک می گذارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۸
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی