حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۲۴ ب.ظ

۰

 

صعود سیمون بیلز به این سوپراستار ورزشی رفتار مجموعه مستند است.

تماشای فیس بوک “Simone vs Herself” نشان دهنده صعود بیلز از یک قهرمان جوان در خلقت به بزرگترین ژیمناست تمام تاریخ است و در مورد فشار او برای آماده سازی بازیهای المپیک به تعویق افتاده در توکیو کاوش می کند.

“در سن 6 سالگی ، من نمی دانستم آنها چه چیزی در من می بینند ، من فقط احساس می کردم یک کودک عادی هستم.  من چیز خاصی ندیدم “، این ورزشکار در تیزر منتشر شده در روز سه شنبه اذعان می کند.

بیلز همچنین سخنان مهم توصیه هایی را که قبل از اولین جام جهانی از مربی دریافت کرده بود به خاطر می آورد – اساساً: “چیزی برای از دست دادن نیست”.

وی در این برنامه که 15 ژوئن برای اولین بار در بستر رسانه های اجتماعی به نمایش درآمد ، یادآور شد: “و من مثل این بودم که” تو می دانی چه ، درست است ، من هیچ کسی نیستم “.

تریلر را اینجا ببینید:

متصل …

سیمون بیلز حرکتی شگفت انگیز انجام می دهد و مردم “لال” هستند

Simone Biles In Extreme Slow Motion چیز دیگری است

جزئیات کوچک پیراهن سیمون بیلز نشان می دهد که او بز است

همچنین در هاف پست

این مقاله در اصل در هاف پست منتشر شده و به روز شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۹
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی