حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۴ ب.ظ

۰

 

Trevor Bauer شش اجرا را از دست داد ، در چهار مورد که پیروز شد و 9 بار در 61/3 نوبت شنبه شب موفق شد.  داجرز با نتیجه 12-1 مغلوب تگزاس رنجرز شد. (الکس گالاردو / آسوشیتدپرس)

داجرها روز شنبه ، حتی قبل از ملاقات با رنجرز تگزاس ، یک روز بالا و پایین داشتند.  درست زمانی که کودی بلینگر قرار بود روز یکشنبه به تیم برگردد ، تیم اعلام کرد که هافبک ماکس مونسی در لیست مصدومیت های 10 روزه دفاع راست قرار دارد.

بعدا اوضاع بهتر نشد.  آنها جمعه شب در اولین بازی این سری پس از برنده شدن در 12 آهنگ ، به رنجرز 12-1 باختند.

Trevor Bauer ، که در تلاش برای از دست دادن شکست در آتلانتا بود ، جایی که سه بار “شجاع” را رها کرد ، هفتمین شروع کار خود را مقابل رنجرز انجام داد و اولین بار از سال 2018 ، زمانی که به کلیولند رفت

بائر (6-5) زود هنگام با کنترل مبارزه کرد و شش بار با 9 ضربه ، دو پیاده روی و هشت شوت را کنار گذاشت.  او در هفتم توسط دیوید پرایس راحت شد.

مونسی و بلینگر در روز جمعه با بیماری های مختلف از بازی حذف شدند ، بلینگر عضله همسترینگ چپ و سفتی Musci را در سمت راست خود محکم کرد.

در اواسط کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر شنبه ، مدیر دیو رابرتز امیدوار بود که آسیب دیدگی مونسی جدی نباشد و فقط طی چند روز وی برطرف شود.

رابرتز گفت: “کودی احساس بهتر ، بهتری از ماکس دارد و فردا بازی خواهد کرد.”  مانی خیلی بیشتر بیرون خواهد بود.

داجرز از بازیکن 3 تیم A خود در اوکلاهما سیتی ، هافبک لوک ریلی را فراخواند تا جای مونسی را در لیست پر کند.

تطبیق پذیری لیست داجرز اکنون با بازیکنانی مانند کریس تیلور ، زک مک کینستری ، بلینجر و اندی برنز تازه وارد در حال بازی است ، همه آنها می توانند از خارج به موقعیت های داخلی بروند ، که مک کین استری روز شنبه در زمین راست شروع کرد و به عنوان سوم بازی خواهد کرد پایگاه روز یکشنبه ، برنز در پایگاه دوم بلافاصله در ترکیب اصلی قرار گرفت.

Nate Lowe of Rangers تک آهنگ RBI را دنبال می کند در حالی که ویل اسمیت و قاضی ادوین موسکوسو شکارچی داجرز در سومین دوره بازی تماشا می کنند. (الکس گالاردو / آسوشیتدپرس)

برای ایجاد جای مک کینستری ، موکی بتس به مرکز نقل مکان کرد و رابرتز معتقد است که او آماده احیای حرکت قدرت خود در جریان بازی های آینده مقابل فیلادلفیا ، آریزونا و سن دیگو است.

رابرتز گفت: “این با پرخاشگری و اعتماد به نفس او در نوسان هفته ای که دیده ام هماهنگ است.”  “این بخش نزدیک است.”

داستان ادامه دارد

با این حال ، در سه خفاش اول خود ، بیتس ناگهان کوتاه بود ، به سمت چپ پرواز کرد و به یک بازی دوتایی تبدیل شد.

رنجرز پس از آنکه بتز با ضربه ایست ایستگاه کوتاه ایسیا کینر-فالفا ، دو دوی غیر اختصاصی زد ، 2 بر صفر پیش افتاد.

تگزاس در چهارمین مسابقه دو آهنگ اضافه کرد ، زمانی که جونا هایم شکارچی سومین خانه فصل خود را در جایگاه های سمت راست قرار داد.  رنجرز که در بازی جمعه سه پایه را به سرقت برد ، چهار ، سه را به کینر-فالفا اضافه کرد.

در همین حال ، کلبی آلارد ، بازیکن اصلی رنجرز ، داجرز را به 5 گل و بدون دویدن محدود کرد.  او چهار ضربه زد و 91 زمین را به زمین زد ، 61 مورد را برای ضربات.

داجرز هنگامی که AJ پولاک در هفتمین میزبان خود برخورد کرد ، سیستم تعلیق را شکست.

اوایل روز شنبه ، داجرها با Burns of Oklahoma City تماس گرفتند و پارچ میچ وایت را انتخاب کردند.  آنها همچنین پارچ دنیس سانتانا را برای تعیین تکلیف تعیین کردند.

برنز 30 ساله در این فصل در 30 بازی به میدان رفته و 0.330 را با 11 دوضرب ، پنج خانگی و 20 دوش شکست داده است.  او بیشتر دوران هشت ساله فعالیت خود را در لیگ های فرعی با میانگین وات 268 سپری کرده است.

رابرتز گفت: “او عملکرد خوبی ارائه داد و هر کاری که ما خواستیم انجام داد.”  برنز بازی را در پایگاه دوم شروع کرد و تصمیم گرفت اولین ضربه خود را در لیگ های بزرگ قطع کند.  او همچنین چهارم شد و حتی وقتی بازی از کنترل خارج شد ، نهم شد.

وایت که در 11 بازی برای داجرز ظاهر شد ، در پیروزی روز جمعه مقابل رنجرز دو نوبت ناموفق انجام داد.  سانتانا در این فصل 16 بازی را واجد شرایط کرده و ERA 6.00 را با هشت شوت ارسال کرده است.

این داستان در اصل در لس آنجلس تایمز منتشر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۳
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی