حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۲۴ ق.ظ

۰

برنامه واکسن خاردار در واشنگتن از بین می رود

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۲۴ ق.ظ

 

SEATTLE (AP) – به عنوان یک روش ابتکاری برای ترویج واکسیناسیون علیه COVID-19 طراحی شده است ، اما برنامه جدید “مفاصل گزنده” واشنگتن سخت شروع می شود.

مقامات روز دوشنبه گفتند که نزدیک به 500 فروشنده مجاز ماری جوانا در این ایالت می توانند میزبانی از کلینیک های واکسن را شروع کرده و یک سیگار ماری جوانا از قبل رول شده را به هر بزرگسال بالای 21 سال که در آنجا تیراندازی شود ، ارائه دهند.

این یکی از مشوق های بسیاری برای واکسن های ارائه شده در واشنگتن است ، از جمله لیوان آبجو رایگان ، بلیط های ورزشی و جوایز نقدی برای جذب کسانی که مردد هستند یا فقط تنبل هستند.  واشنگتن و کلرادو اولین کشورهایی بودند که مصرف ماری جوانا بزرگسالان را در سال 2012 قانونی کردند ، فروش تنظیم شده آن از سال 2014 آغاز شد. این صنعت در سال مالی گذشته نزدیک به 474 میلیون دلار مالیات به واشنگتن وارد کرد.

اما در صنعتی که طبق قوانین فدرال غیرقانونی است چیزهای ساده ای وجود دارد و موانع ارائه اتصالات رایگان به اندازه کافی قابل توجه است به طوری که تعداد کمی از فروشگاه های قانونی این ایالت می گویند که حتی در صورت تمایل شرکت خواهند کرد.

تاجران روز چهارشنبه در جلسه ای به شورای الکل و حشیش ایالات متحده گفتند که بسیاری از آنها مکانی برای میزبانی کلینیک واکسن ندارند.  برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از ایجاد کلینیک در محل کسب و کار ماری جوانا ناراحت هستند زیرا آنها نمی خواهند با مشارکت در توزیع یک داروی غیرقانونی بودجه فدرال را به خطر بیندازند.  و برنامه باید در 12 ژوئیه منقضی شود – خیلی زود برای ارائه عکس دوم به مشتریانی که ممکن است در اواسط تا اواخر ژوئن برای اولین بار ظاهر شوند.

خرده فروشان همچنین خاطر نشان کردند که تخته الکل و حشیش به مشروبات الکلی ، کارخانه های شراب سازی و بارها امکان می دهد نوشیدنی های رایگان را به مشتریانی ارائه دهند که فقط واکسیناسیون را ثابت کرده اند – نیازی به کلینیک در محل نیست.

آرون پیکوس ، سخنگوی انجمن صنفی CannaBusiness مستقر در واشنگتن ، گفت: “ما از خرده فروشان می شنویم که آنها می خواهند بخشی از این امر باشند.”  “چرا ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم ، همانطور که کارخانه های شراب سازی و کارخانه های آبجوسازی انجام داده اند؟”

رئیس هیئت مدیره دیوید پستمن به آنها گفت که یکی از اعضای گروه بازرگانی کسی است که اواخر ماه گذشته برنامه را پیشنهاد داده است ، که به نظر وی و دفتر فرماندار جی اینسلی ایده خوبی است.

در حالی که فروشنده ماری جوانای آریزونا واکسن های رایگان همراه با مفاصل رایگان یا محصولات خوراکی را در اوایل ماه جاری ارائه کرد ، به نظر نمی رسد هیچ کشوری برنامه مشابه “مفاصل خاردار” را داشته باشد.  پستچی گفت: “ما از این جلوتر هستیم.”

وی گفت: الزام به فروشگاه های گلدان برای داشتن کلینیک های واکسیناسیون در محل تا حدودی ناشی از این واقعیت است که مردم مجاز به مصرف حشیش در خرده فروشان مجاز نیستند ، در مقابل الکل در یک کارخانه آبجوسازی یا کارخانه شراب سازی ، این پیشنهاد به افرادی است که کارت های واکسن در چندین مغازه گلدان ممکن است به بسیاری از مفاصل رایگان که می تواند به جوانان داده شود ختم می شود.

وی افزود هیئت مدیره به فروشگاه های ماری جوانا مزیتی می دهد که به تامین کنندگان الکل نمی دهد: برای کالایی که اهدا می کنند تخفیف مالیاتی است.

پستچی گفت: “حدس می زنم که من فقط خواهان کمی درک هستم.”  “اگر این درست نباشد ، خیلی بد خواهد بود ، زیرا فکر می کنم همه ما باید هرچه بیشتر افراد را واکسینه کنیم.”

دانیلا برنهارد ، یکی از مالکان فروشگاه شاهدانه عمو ایک در سیاتل ، به هیئت مدیره گفت که این صنعت از شرکت در تلاش برای افزایش واکسیناسیون هیجان زده است ، اما “از اینکه با بخش قانونی و بسیار منظم ما همچنان متفاوت رفتار می شود ، ناامید است” بخش های شرکای ما  در واشنگتن  “

برنهارد گفت: “اگر به بزرگسالانی که کارت واکسیناسیون خود را رانندگی می کنند تا یک پیمانه آبجو دریافت کنند و سپس با مسئولیت پذیری به مقصد بعدی برسند اعتماد کنیم ، همچنین می توانیم اطمینان حاصل کنیم که بزرگترها در شرایط قانونی مشترک خواهند گرفت و از آن لذت خواهند برد.”

برنهارد گفت که تلاش های عمو ایک برای میزبانی یک کلینیک واکسن توسط دو ارائه دهنده خدمات بهداشتی رد شد ، اگرچه او از شناسایی آنها خودداری کرد.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

یکی از آژانس های بهداشت عمومی ، منطقه بهداشت منطقه ای Spokane ، برای راه اندازی یک کلینیک واکسن هنوز مجوز مراجعه به فروشگاه های مجاز ماری جوانا را نگرفته است ، اما پاسخ آماده ای دارد.

سخنگوی کلی هاوکینز گفت: “ما به دلیل نگرانی در مورد بودجه فدرال نمی توانستیم واکسن تهیه کنیم.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۰
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی