حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۰۰ ق.ظ

۰

 

دیترویت (AP) – رئیس نمایشگاه بین المللی بزرگ اتومبیل در دیترویت می گوید که او سال آینده به موتور سیتی بازمی گردد ، اما با نمایشگرهای داخلی کوچکتر و تأکید بیشتر بر تجربه وسایل نقلیه و فناوری در خارج.

نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا لغو شد و امسال رویدادی در مسیر شمال دیترویت جایگزین آن خواهد شد.

اما رد آلبرتز ، مدیر اجرایی انجمن فروشندگان اتومبیل دیترویت ، که این نمایشگاه را اداره می کند ، می گوید که سال آینده رویدادی در مرکز شهر برگزار خواهد شد.

آلبرتس روز پنجشنبه به انجمن مطبوعاتی دیترویت گفت: “این جایی است که متعلق به آن است.”

اما او گفت وقتی تولیدکنندگان اتومبیل نمایشگرهای پیچیده و گران قیمت چند طبقه ایجاد می کنند و مهمترین مدل های جدید خود را رونمایی می کنند ، این نمایشگاه باید نسبت به گذشته تغییر کند.  اکنون شرکت های خودروسازی دریافته اند که می توانند با افشاگری های مجازی در خارج از نمایندگی های اتومبیل ، جایی که وسایل نقلیه تحت الشعاع سایر نمایشگاه ها قرار می گیرند ، در معرض دید خوبی باشند و هزینه کمتری خرج کنند.  برخی از خودروسازان از دیترویت و دیگر نمایشگاه ها کناره گیری کرده بودند.

آلبرتز گفت که دیترویت و سایر نمایش ها باید تغییر کنند تا بیشتر مورد توجه هزاره های دو نسل پس از کودک پررونق قرار بگیرند و دوست دارند چیزهایی را تجربه کنند ، نه فقط آنها را تماشا کنند.

این یک رویداد بزرگ در فضای باز را شامل می شود که کل مرکز شهر را شامل می شود ، با نمایشگرهای کوچکتر و شاید نوعی وسیله نقلیه الکتریکی که در داخل خانه حرکت می کند.  در ماههای خوب آب و هوا ، به جای ژانویه سرد و خنک سنتی در دیترویت.

آلبرتز گفت: “شما نمی توانید مرتباً کارهای مشابه را مرتباً ادامه دهید.”

این برنامه قرار بود در ماه سپتامبر سال جاری در مرکز همایش ها برگزار شود ، اما در ماه ژانویه برگزارکنندگان تصمیم گرفتند یک رویداد خارج از منزل با نام “موتور بلا” را در محل برگزاری مسابقات M1 در پونتیاک ، میشیگان جایگزین کنند.

آلبرتز گفت که موتور بلا می تواند در نمایشگاه های آینده در مرکز شهر گنجانده شود یا می تواند یک رویداد جداگانه در آینده باشد.  این خودرو دارای رانندگی در پیست ، یک منطقه رانندگی در خارج از جاده و نمایشگرهایی از تولیدکنندگان خودرو و شرکت های فناوری خواهد بود.  وی گفت که اولین رویدادهای جدید وسیله نقلیه از 21 تا 26 سپتامبر برگزار می شود ، اما مطمئن نیست که تعداد آنها چقدر است.

ماه گذشته ، نمایشگاه اتومبیل شیکاگو اعلام کرد که در ماه جولای به مرکز بازخواهد گشت.  نمایشگاه اتومبیل بین المللی نیویورک قرار است 20 تا 29 اوت در مرکز همایش های Javits برگردد ، در حالی که نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس قرار است از 19 تا 28 نوامبر در مرکز همایش های شهر بازگردد.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۸
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی