حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶ ق.ظ

۰

 

ققنوس – مارکوس استرومن پارچ نیویورک متس پس از اظهار نظر اپراتور تلویزیونی آریزونا در مورد پوشش سر دست راست خود ، از باب برنلی برای آنچه استرومن آن را ظریف نژاد پرستانه خواند ، خواست.

برنلی که برای Bally Sports Arizona کار می کرد ، کلاه های Stroman را در چهارمین حمله پیروزی 6-5 Diamondbacks که سه شنبه شب 10 بار در آریزونا برگزار شد ، شکست.

برنلی گفت: “من کاملاً مطمئن هستم که این همان احمقی است که تام سِور هنگام سوار شدن به متس پوشید.”

استرومن پس از اطلاع از اظهارات برنلی ، پس از بازی در توییتر خود نوشت: “رو به جلو و بالا … از طریق همه ناملایمات و ظرافت های نژادپرستانه. صعود از همه جا ادامه دارد!”

رو به جلو و بالا … از طریق همه ناملایمات و تفاوت های ظریف نژادپرستانه.  صعود از طریق همه ادامه دارد!

– مارکوس استرومن (@ STR0) 2 ژوئن 2021

استرومن ، که سیاه پوست است ، همچنین چندین پاسخ را بازتوییت کرد ، برخی در حمایت ، دیگران با طعنه های نژادپرستانه.

مدیر متس ، لوئیز روخاس ، روز چهارشنبه در طی تماس ویدیویی گفت: “من وقتی این را شنیدم بسیار ناامید شدم.”  “اگر این شبیه شوخی یا چیز دیگری بود ، من آن را نمی فهمیدم و بسیاری از مردم آن را درک نمی کردند. من فکر می کنم کاملاً نامناسب است.”

برنلی روز چهارشنبه بیانیه ای صادر کرد و گفت از استرومن به دلیل اظهار نظر “بی احساس و اشتباه” عذرخواهی می کند و به دنبال آموزش حساسیت است.

استرومن خصوصاً پس از مرگ جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس به روی موضوعات عدالت نژادی و اجتماعی باز است.

روخاس گفت: “او نظر خود را ابراز خواهد کرد ، همیشه معتبر خواهد بود.”  “هر مکالمه ای که با او دارید واقعی است و من همیشه توانایی گفتگو با او در این مورد را داشته ام و همیشه این توانایی را داشته ام که با بازیکنان دیگر در مورد هر مورد دیگری صحبت کنم ، نه فقط استرومن.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۳
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی