حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۲۴ ق.ظ

۰

 

Devon Conway یک قرن در اولین آزمایش خود ثبت کرد در حالی که نیوزیلند از یک روز افتتاح خفاش مولد در سریال های انگلیس خود لذت می برد.

نکات برجسته روز 1  نقشه نتایج  اخبار

Opener Conway بدون اینکه بیرون بیاید و در اولین بازی از دو بازی بین ملت ها ، به سیاهپوشان کمک کند 246-3 در Lords بسته شوند ، 136 را به پایان رساند.

اولی رابینسون نیز در اولین تاثیر انگلستان تاثیر گذاشت ، ملوان ساسکس 2-50 وقت گرفت اما این کار برای چهار عضو حمله با سرعت کامل سخت بود و کاپیتان جو کورن در 12 نوبت مشارکت داشت.

خروج راس تیلور از ساعت 14 بعد از ظهر باعث شد نیوزیلند پس از بردن پرتاب و انتخاب جنگ در موقعیت 114-3 بنشیند ، اما هنری نیکولز با کانوی ترکیب شد تا با کمرنگ شدن انگلیس در موقعیت مداوم 132 مشترک باشد.

همانطور که با رکورد 161 بازی آزمایشی کاپیتان سابق انگلیس ، آلاستر کوک مطابقت داشت ، جیمز اندرسون یک بار دیگر کین ویلیامسون را در فرم رد کرد ، اما کاپیتان نیوزیلند دید که فشار دفاعی در نهایت توپ را به عقب او فرستاد تا 13 نفره را ترک کند.

تام لاتام نیز از لبه داخلی جان خود را از دست داد ، چاقو تنها دری بود که در اولین جلسه هنگامی که رابینسون برای 23 عدد گل کرد ، افتاد.

کنده  روز ویژه ای برای افتتاحیه سریال در HomeOfCricket.  Devon Conway و Henry Nichols با همکاری 132 * تیم را به پایان بازی برسانند. # ENGvNZ pic.twitter.com/9KtvgAHx4i

– BLACKCAPS (BLACKCAPS) 2 ژوئن 2021

با این حال ، کانوی در لندن زیر نور خورشید خیره شد و به دوازدهمین نیوزیلندی تبدیل شد که اولین آزمایش سخت خود را در یک قرن گذشته رقم زد.

این بازیکن 29 ساله در آفریقای جنوبی متولد شد اما در آگوست سال 2020 اجازه بازی در نیوزلند را داشت.

برجستگی او در جلسه آخر با حرکت مهربانانه بالشتک ها از کنار پا ، یکی از 16 مرزی بود که چپ دست در یک ترکیب ترکیبی برخورد کرد و تاکنون 240 زایمان را پوشش می دهد.

نیکولز 46 استول نداشت ، خوشحال بود که فیلمنامه دوم را برای هم تیمی جدیدش بازی می کرد زیرا کلاه سیاه ها از همان ابتدای کار مقدمات یک نتیجه عالی را فراهم کردند.

از یک بازی شروع سریع تا یک بازی طولانی

کانوی – 281 امین بازیکنی که نماینده نیوزیلند در مسابقات کریکت آزمایشی است – در کارنامه بین المللی خود قبلاً در سه بازی یک روزه و 14 بازی Twenty20 شرکت کرده است.  در واقع ، میانگین T20 وی (59.1) بالاترین میزان در بین 528 بازیکنی است که حداقل 10 بازی داشته اند.

اولین شانس آزمون نیز به او رکورد زد ، زیرا وی در نوامبر 2010 از 131 ویلیامسون مقابل هند فراتر رفت و بالاترین امتیاز را برای اولین بازیگر سیاه پوشان خارج از نیوزیلند کسب کرد.

اندرسون موفق شد دوباره کین را بگیرد

از آنجایی که برنامه شلوغ خانه ، که شامل پنج بازی مقابل هند است ، با دشواری آغاز شد ، اندرسون با خلاص شدن از شر ویلیامسون بلافاصله پس از ناهار ، لحظه نادر موفقیت انگلیس را به دست آورد.

او اکنون هفت بار حق را در تست ها رد کرده است ، بیشتر از هر سالن بولینگ.  در واقع ، هیچ نفر دیگر از بات های نیوزلند بیش از یک بار به شکل اندرسون افتاده است.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۳
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی