حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴ ق.ظ

۰

 

واشنگتن – مقامات آمریکایی روز سه شنبه گفت: وزارت خزانه داری از نیروی انتظامی خواسته است تا در مورد افشای سوابق مالیاتی تحقیق کند ، نقل قول در یک گزارش رسانه ای که نشان می دهد برخی از ثروتمندترین افراد آمریکا مالیات بر درآمد کمی دارند یا هیچ مالیات نمی پردازند.

رسانه آمریکایی ProPublica گفت که “مقدار زیادی داده از اداره مالیات در مورد اظهارنامه مالیاتی هزاران ثروتمندترین کشور در طول بیش از 15 سال دریافت کرده است.”  این ارقام نشان می دهد میلیاردرها از جمله جف بزوس بنیانگذار آمازون و ایلان ماسک بنیانگذار تسلا چندین سال است که مالیات بر درآمد فدرال پرداخت نکرده اند.

سخنگوی کاخ سفید جن پسکی گفت “هرگونه افشای غیرمجاز اطلاعات محرمانه دولت” غیرقانونی است.

سخنگوی خزانه داری لیلی آدامز در نامه ای الکترونیکی گفت که این موضوع به FBI ، دادستان های فدرال و دو ناظر وزارت خزانه داری ارجاع شده است ، “همه آنها اختیار مستقلی برای تحقیق دارند.”

IRS ، بخشی از خزانه داری ، آژانس ملی جمع آوری مالیات است و بسیاری از سوابق مالیاتی محرمانه تلقی می شوند.  چارلز رتیگ ، کمیسیون امور IRS نیز تأیید کرد که تحقیقات در حال انجام است.

پسکی در جلسه توجیهی گفت: “بدیهی است که ما آن را بسیار جدی می گیریم.”

ProPublica این ضبط ها را “محرمانه” توصیف کرد و نحوه دریافت آنها را فاش نکرد.

جو بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده خواستار افزایش مالیات برای ثروتمندان برای کمک به تأمین هزینه های زیربنایی و اجتماعی پیشنهادی شده است ، از جمله افزایش بالاترین نرخ مالیات به 39.6٪ از 37٪ فعلی و تقریبا دو برابر شدن نرخ مالیات. سود سرمایه تا 39.6 ٪ برای آمریکایی ها که سالانه 1 میلیون دلار یا بیشتر درآمد دارند.

پسکی گفت: “ما می دانیم که کارهای بیشتری باید انجام شود تا شرکت های بزرگ (و) با بیشترین درآمد بیش از سهم عادلانه خود پرداخت کنند.”

Rettig در هنگام شهادت خود در برابر کمیته مالی سنا به این موضوع پرداخت.

رتیگ گفت: “من نمی توانم در مورد مودیان خاص چیزی بگویم. می توانم تأیید کنم که در مورد ادعاهایی که منبع اطلاعات در این مقاله از سازمان درآمد داخلی است تحقیق شده است.”

گزارش توسط Trevor Hunick ، ​​Andrea Shalal ، Jason Lang و David Lauder تدوین توسط Will Dunham.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۹
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی