حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵ ب.ظ

۰

 

علی رغم سابقه هر دو باشگاه ، تورنتو میپل لیف میزبان مونترال کانادیانس است تا برای دومین بار در 16 سری بازی پلی آف (CBC ، CBCSports.ca ، 19:00 بعد از ظهر) در بازی 7 به مصاف هم رود.  برنده در دور بعدی فصل به وینیپگ جتز راه یافت.

در اینجا نگاهی به برخی از داستانها می اندازیم:

داستان

وفاداری قبایل هر دو باشگاه به خوبی در یخبندان و خارج از آن ثابت شده است ، دومی شاید مشهورترین کتاب کودکان روخ کریر باشد ژاکت، که سپس توسط شورای ملی فیلم کانادا متحرک شد.

بازی پلی آف ، دو باشگاه NHL با بیشترین قهرمانی در طول لیگ را قرار داده است.  Canadiens به عنوان یک حق رای 24 بار جام استنلی را از آن خود کرده است ، در حالی که Maple Leafs 13 بار جام لرد استنلی را از آن خود کرده اند.

https://www.youtube.com/watch؟v=ZZyDsF-Gp3o

اما این داستان در یک زمینه مدرن می تواند گمراه کننده باشد.  شناخته شده است که تورنتو از سال 1967 قهرمان جام استنلی نشده است ، بنابراین هر هوادار لیفز زیر 54 سال احتمالاً هیچ خاطره ای از قهرمانی باشگاهش در NHL ندارد.

در حالی که یک هوادار 54 ساله هابز ممکن است از این موضوع خوشحال شود ، با توجه به این واقعیت که باشگاه آنها از سال 1967 موفق به کسب 11 جام استنلی شده است ، خود کانادایی ها در یک دوره 27 ساله حضور دارند و از خشکسالی قهرمانی خبر می دهند.  خطرات بازی در لیگی که بیش از 30 باشگاه دارد ، نه فقط 6 باشگاه ، همین خطرات است.

تماشا کنید |  چگونه رقابت پلی آف Leafs-Habs رخ داد:

به طور رسمی ، Leafs و Habs برای اولین بار از سال 1979 در مرحله پلی آف جام استنلی دیدار می کنند. راب پیکو بیش از 100 سال است که به آرشیو بازگشته است تا قدیمی ترین رقابت هاکی را بررسی کند. 4:28

کانادایی ها از نظر تاریخی در 8 بازی از 15 بازی پلی آف بین باشگاه ها پیروز شده اند.  چندین نسل از بازیکنان NHL از آخرین دیدار خود در سال 1979 آمده اند ، زمانی که کم کانر کم مصرف ، با تنها گل در پلی آف که برای مونترال به ثمر رساند ، به غرق شدن خنجر برای طرفداران Leafs کمک کرد ، سپس با یک دنباله اصلی برنده.

این دو باشگاه آخرین بار در بازی 7 در مرحله پلی آف در سال 1964 با یکدیگر درگیر شدند.

شرط بندی

برنده این سری به فینال بخش شمالی صعود کرد و با جینت وینپگ روبرو شد ، از 24 مه پس از پاکسازی ادمونتون نفت ، غیرفعال بود.

مربی لیفز ، شلدون کیف یا سرمربی نیمکت کانادیانس ، دومینیک دوچارم اولین پیروزی خود در پلی آف NHL را جشن می گیرند.

دوشارم روز یکشنبه گفت: “ما اطمینان داریم. ما می خواهیم به تورنتو برویم تا به وینیپگ برویم.”

تماشا کنید |  کانادایی ها با افتتاحیه کبک یک سری پلی آف را به تساوی کشاندند:

کبک پس از ماه ها مسدود کردن در آخر هفته ، بازگشایی حیاط ها و پایان منع رفت و آمد را جشن گرفت – که توسط مونترال کانادیانس برجسته شد و بازی های پلی آف خود را با تورنتو افرا لیفز به هواداران بست. 1:35

مونترال دلیل خوبی برای اعتماد به نفس دارد ، یا حداقل احساس می کند چیزی برای از دست دادن ندارد.  کانادایی ها در ماه فوریه بر تغییر مربیگری خود غلبه کردند ، شکست ناامیدکننده بازی 4 را متحمل شدند ، هشتمین باخت در 9 بازی اخیر خود در آن زمان ، و سپس در مسابقات پنجم و ششم از رالی های اواخر تورنتو جان سالم به در برد.

در همین حال ، لیف ها با میمون استعاره ای از پشت خود سر و کار دارند و این فقط به این دلیل نیست که آنها در فصل عادی با 18 امتیاز بیشتر از هابز به پایان رسید.

تورنتو آخرین بار در سال 2004 در یک بازی پلی آف پیروز شد. برای قرار دادن این بازه زمانی در متن ، شی وبر مدافع کانادایی نوجوانی در سال 2004 بود که قهرمان جام یادبود را با مهاجمان کلیونا راکتز و استون متیوز مهاجم لیفز هنوز هفت سال نداشت و صعود خود را آغاز کرد از طریق سیستم هاکی کوچک در آریزونا.  جان تورتورلا در این فصل جام استنلی را با خلیج تمپا ، چهارمین تیم آخر در NHL که تمرین می کند ، بالا برد.

اما علی رغم جوانی نسبی این باشگاه در تورنتو ، یک بازی باسابقه ورزشی در این شهر نوشته است که بازی 7 برای ماتیوز و میچ مارنر برای “حفظ اعتبار” چیزی از مرحله دور نیست.

طرفداران

بازی روز شنبه در مرکز بل در مونترال ، هواداران را برای اولین بار از زمان شیوع بیماری در اوایل سال 2020 در یک مکان مهم ورزشی کانادا دید. مقامات کبک سناریویی را امضا کردند که در آن 2500 هوادار مجاز به ایجاد ظرفیت بیش از 21000 به علاوه بودند.

صبح روز دوشنبه ، دولت انتاریو اعلام کرد که 550 نفر از کارکنان بهداشتی واکسینه شده در خط مقدم می توانند در بازی 7 در Scotiabank Arena در تورنتو شرکت کنند.

بیانیه نخست وزیر داگ فورد گفت: “این نشانه کوچک قدردانی با فداکاری آنها در طول COVID-19 سنجیده نمی شود ، اما فرصتی است که ما می توانیم به تلاش قهرمانانه آنها برای ایمن نگه داشتن هر یک از ما اعتراف کنیم.”

چگونه به اینجا رسیدیم

دو بازی اخیر یک هیجان هیجان انگیز را برای هواداران هر دو باشگاه فراهم کرد.  تورنتو در هر بازی یک گل با حذف کانادایی ها و صعود به دور دوم پلی آف فاصله داشت ، اما این نیز درست است که مونترال در هر دو مسابقه برای مسافت های طولانی لیف ها را شکست داد.

هواداران Leafs با توجه به سابقه حق رای دادن اخیر خود ، از بدترین حالت می ترسند ، وقتی کاپیتان John Tavares در اوایل مسابقه 1 در یک تصادف وحشتناک از ناحیه سر و زانو آسیب دید و در بیمارستان بستری شد.  لیف ها پس از آن خوب عمل کردند که خونسردی خود را حفظ کنند ، اما کری پرایس ، دروازه بان هابز ، به گفته جوش اندرسون ، هم تیمی اش ، “یک دیوار مطلق” در پیروزی 2-1 در مونترال بود.

تماشا کنید |  کوتکانیمی در بازی 6 هابز را به سمت پیروزی OT بر لیف سوق می دهد:

سومین گل پلی آف یسپری کوتکانیمی باعث پیروزی 3-2 مونترال برابر لیفس شد. 2:42

ویلیام نیلندر از تورنتو در چهار بازی ابتدایی این سری گلزنی کرد و بقیه بازیکنان Maple Leafs در غیاب تاوارس گرد هم آمدند زیرا تیم انتاریو در این سری 3-1 پیش افتاد.

Canadiens در بیشتر بازی 5 بازی را کنترل می کرد ، اما با سرعتی برابر 3 گل ، منجر به وقت اضافی شد.  سپس دو بازیکن تورنتو در همان بازی اشتباه کردند و نیک سوزوکی در وقت اضافی نادر با نتیجه 2 بر 0 نتیجه را به هابز داد و زندگی جدیدی را در این سری به دست آورد.

جک کمبل ، دروازه بان تورنتو میپل لیفز ، جوش اندرسون ، مهاجم کانادایی مونترال را در بازی 20 مه خود نجات داد.  کمپبل در اولین بازی پلی آف هفتمین دوره حرفه ای خود شروع خواهد کرد.   (فرانک گان / مطبوعات کانادایی)

بازی 6 رقابتی تر بود ، اما مونترال در بیشتر بازی ها تورنتو را خنثی کرد و پرایس هر آنچه را که می توانست بدست بیاورد متوقف کرد.  کانادیانس در دوره سوم دو امتیاز کسب کرد ، اما تورنتو سپس موفق شد.

به نظر می رسید تورنتو بیشتر وقت ها را در وقت های اضافه به دوش می کشد ، اما جسپری کوتکانیمی با ضربه جک کمبل ، دروازه بان لیفز ، بازی 7 را مجبور کرد.

چه کسی را باید در بازی 7 تماشا کرد

متیوز پس از مصدومیت تاوارس با تلاش چهار امتیازی در پیروزی تورنتو در بازی 2 به هم پیوست. او در چهار بازی بعدی فقط یک پاس گل داده است.  ناامید کردن این یک گسترش است – او در 4 بازی اخیر 20 شوت به سمت دروازه شلیک کرده است و در مسابقات جلوتر از آنکه باخته باشد پیروز شده است – اما از بازیکنان کالیبر او خواسته شده است که در چنین مواقعی بازی کنند.

هواداران گرم شدن قبل از بازی 6 بین تورنتو میپل لیفز و مونترال کانادینز روز شنبه در مرکز بل را تماشا می کنند.  کاهش محدودیت های COVID-19 در کبک منجر به حضور 2500 طرفدار عمدتا چریک در ساختمان برای اولین بار در 14 ماه گذشته شد.   (رایان ریمورز / مطبوعات کانادایی)

بدیهی است که بازی بین لوله ها حیاتی خواهد بود.  Price و Campbell نیز در این مجموعه تحت تأثیر قرار گرفتند ، اما تفاوت زیادی در بازی وجود دارد.  دروازه بان مونترال علاوه بر ثروت رقابت های مهم بین المللی ، سه بازی حذفی در پلی آف NHL انجام داده است ، در حالی که کمپبل اولین بازی خود را در فصل هفتم در NHL آغاز کرد.

پرایس تاکنون فقط یک گل از اولین دوره این سری را مجاز دانسته است.

سپس خط آبی تورنتو وجود دارد.  مشخص نیست که آیا ضربه جیک موز خوب است یا خیر ، بنابراین در صورت مناسب بودن او چگونه به نظر می رسد یا در غیاب او چگونه پیوندهای Leafs پیکربندی می شود قابل توجه خواهد بود.

آینده

NHL هیچ تاریخی را برای بازی 1 در فینال شمال تعیین نکرده است ، اما لیگ مدتی را برای آماده شدن برای دور بعد از فصل از دست داده است.  به عنوان مثال شوالیه های طلایی وگاس پس از پیروزی در دور اول هفت بازی ، روز یکشنبه در دور دوم افتتاحیه با کلرادو بازی کردند.

تورنتو در این فصل منظم شش برد در برابر وینیپگ کسب کرده است ، در حالی که مونترال شش بار از 9 بازی مقابل جتس شکست خورده است.

وینی پگ در هر دو تجسم جت ها ، هرگز در این فصل با مونترال یا تورنتو روبرو نشده است.

پیکربندی مجدد بخش در این فصل به دلیل COVID-19 تضمین می کند که تیم کانادایی برای اولین بار از زمان رسیدن به جت ها در سال 2018 در میان چهار تیم آخر برای جام استنلی رقابت کند. تیم کانادایی از آن زمان جام استنلی را برنده نشده است. کانادایی ها در سال های 1992-1993 اجرا شدند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۰
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی