حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶ ب.ظ

۰

امام جمعه اردبیل ادامه داد: تفکر وهابی در کل دنیا به حساب عربستان نوشته شد. آنها برای خلاصی از این ننگ تمام کتاب‌های درسی خود را عوض کردند، آیات جهاد و امر به معروف و نهی از منکر و لزوم تولی و تبری را برداشتند. حالا به تغییر پرچم رسیده‌اند، می گویند وجود شمشیر در پرچم عربستان زیر لا اله الا الله و محمد رسول الله ما را ملتی خشن و خونریز نشان می دهد.

 

عاملی افزود: اکنون در عربستان مردم دو طائفه‌اند عده‌ای می گویند باید برداشته شود چون دین اسلام دین رحمت است و عده‌ای می گویند باید بماند چون نشان اقتدار است. بنده عرض می کنم: اولا عربستان اقتداری ندارد خوار و ذلیل آمریکا است پس شمشیر مفهوم ندارد؛

 

ثانیا لا اله الا الله و محمد رسول الله را حتماً بردارید چون اندیشه وهابیت هیچ سنخیتی با توحید و رسالت رحمانی نبوی ندارد؛ ثالثاً اگر شمشیر را برداشتید به جای آن منشار یعنی اره بگذارید که با آن خاشقچی را تکه تکه کردید و حالا در کشورهای دنیا اسم بن سلمان را ابو منشار گذاشتند و هر کجا می رود پلاکارد میزنند که ابو منشار چرا به کشور ما آمدی! آیا التماس کشور با عظمتی مثل ایران به این جرثومه فساد و جنایت صلاح است؟ به غرور مقدس ملت ما را ضربه نزنید.

 

انقلاب اسلامی نماد آرزوهای مقدس یک ملت است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خطبه اول نماز جمعه با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد:انقلاب اسلامی نتیجه تحقیر تاریخی ملت ما بود و لذا این انقلاب نماد آرزوهای مقدس یک ملت است. ما به چند تحقیر سنگین مبتلا شدیم.

 

عاملی افزود: اول تحقیر علمی؛  در دنیایی که با سرعت تمام سنگرهای علمی را فتح می‌کنند ما خوابیدیم. بدون علم نه حاکمیت ملی و نه استقلال و نه تمامیت ارضی و نه کرامت بین‌المللی ممکن نیست.

 

وی اظهار کرد: دوم تحقیر در حاکمیت ملی؛ تمام نمایندگان توسط ساواک و دربار انتخاب می‌شدند. انقلاب اسلامی به ملت وثوق و اعتماد کرد. انتخابات به تعداد سالهای انقلاب برگزار کرد. این نعمت، نعمت فوق العاده است. ملت در تصمیم گیری های کلان کشوری باید در متن باشند نه حاشیه. در زمان پهلوی مردم عملاً هیچ نقشی در مدیریت و سرنوشت کشور نداشتند و این بزرگترین اهانت به مردم است.

 

عاملی ادامه داد: یکی از خدمات بزرگ انقلاب به کشور، دخالت دادن ملت در سرنوشت کشور است. تقریبا به اندازه سالهای انقلاب، انتخابات برگزار شده است. ما در گذشته در انتخاب مسئولین حق دخالت نداشتیم. تمام نمایندگان مجلس به دست ساواک تعیین می شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۱
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی