حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵ ب.ظ

۰

دولت باید مصوبه رفع تحریم مجلس را سریعا عملیاتی کند

امام جمعه اردبیل افزود: دولت ما باید مصوبه رفع تحریم مجلس را سریعا عملیاتی کند و یک کلمه هم حرف نزند و اگر حرفی زد حماسی صحبت کند. بگذارید آنها به سراغ شما بیایند آنها به شما محتاج هستند. مصوبه مجلس آنها را به شدت ترسانده و پای کار آورده است؛ این را خراب نکنید.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: ادبیات ملتمسانه با عربستان هم دیگر از حد گذشته و به حد حقارت و ذلت رسیده است. عجیب این است که عربستان هم التماس ایران را با دهن کجی، چموشی و استهزاء جواب می دهد.

 

عاملی افزود: با اینکه عربستان هم در داخل و هم در خارج در بدترین وضعیت قرار دارد. حمله به فرودگاه ریاض توسط معارضین آل سعود از داخل مملکت صورت گرفته و این را آل سعود به خوبی می‌داند ولی به وجود سازمان جدید معارض و اپوزیسیون اعتراف نمی‌کند چون ملت عربستان بر نظام غضب می‌کنند. حتی ممکن است که این کار، کار اسرائیل باشد چون از نزدیک شدن ایران و عربستان به شدت می‌ترسد  و می‌خواهد رابطه را خراب تر کند. محققین می‌گویند هر کجا یک تیری به مسلمانی شلیک شود پشت سر آن اسرائیل است.امام جمعه اردبیل در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: کشتار بی‌رحمانه مردم فقیر بخشی از بغداد توسط داعش که اخیرا صورت گرفت و کشتار بخشی از حشد شعبی برای عراقی ها اثبات کرد که خلأ سردار سلیمانی برای آنها چقدر سنگین و پر هزینه است. او ریشه داعش را در سوریه و عراق خشکاند اما حامی اصلی تروریسم یعنی آمریکا راضی به زوال داعش نشد و سردار ما را که سردار بشریت بود به شهادت رساند.

 

عاملی افزود: نقطه بسیار مهم انفجار اخیر بغداد این است که هر دو تروریست که خود را منفجر کردند از اتباع عربستان و هر دو وهابی ناب و خالص و از پیروان محمد بن عبدالوهاب و ابن تیمیه و از پرورش یافتگان آموزه های آن ها بودند و هر دو تروریست دستورالعمل های خود را از مفتی های وهابی گرفته بودند.

 

وی تصریح کرد: قرضاوی گفت بچه‌ها و مردم بیگناه را بکشید اگر مقصر نباشند به بهشت می روند! امروز قرضاوی به بدترین حال افتاده و او را حتی مفتی‌های وهابی نمی‌پذیرند.

امام جمعه اردبیل گفت: از این جنایات و از کشتن صدها هزار انسان به نام دین و به نام لزوم تطهیر کره زمین از مشرکین معلوم می شود ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب راه را کاملاً اشتباه رفته اند. مفتی های وهابی به این دو تروریست گفته بودند نگذارید «الصفویه الجدیده» در عراق درست شود!

 

عاملی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: جای تعجب است که تمام کشورهای اسلامی تفکر وهابی را سرکوب می‌کنند اما در آذربایجان با بی‌حیایی هنوز نفس می‌کشند و علیه شیعه کلیپ درست می کنند. در درست کردن کلیپ هم سراغ اصول اصلی شیعه نمی‌روند چون حریف نمی‌شوند بلکه سراغ چند مداح خطاکار یا سراغ شواذ شیعه می‌روند.

وی اظهار کرد: نکته مهم این است که افسار اینها در عراق و سوریه دست آمریکا است. آمریکا دنبال بهانه برای ماندن دراز مدت در عراق است و از مصوبه مجلس عراق به شدت ترسیده است برای همین ریسمان داعش را گاهی شل میکند تا بی گناهان را بکشند تا برای آمریکا بهانه برای ماندن در عراق درست شود.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: قبل از این انفجارات خبرگزاری‌ها گزارش کرده بودند که آمریکا جمعی از خطرناک‌ترین وهابی های داعش را از سوریه وارد عراق کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۱
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی