حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۲۵ ب.ظ

۰

 

رئیس کنگره ، راهول گاندی ، در تاریخ 28 مه یک نشست مطبوعاتی برگزار کرد و دولت مودی را به سو mis تفاهم COVID-19 و اداره نادرست اوضاع متهم کرد.  وی افزود: “مودی جایی برای COVID ایجاد کرد ، بنابراین من آن را صدا می کنم.”

“هیچ کس موج اول را درک نکرد … اما موج دوم به عهده نخست وزیر است. شیرین کاری های او (ناوتانکی) … عدم انجام مسئولیت های خود دلیل موج دوم است “، رهبر کنگره گفت.

کنفرانس مطبوعاتی در زمانی پخش شد که موارد روزانه به زیر 2 علامت رسیده بود ، بازپرداختها از حد مجاز روزانه فراتر رفت ، مرگ و میرها به کمتر از 3000 مورد در روز و هند بسیار بالاتر از اوج موج دوم بود.

“متاسفانه ، او نخست وزیر است. او نمی تواند همزمان با بیش از یک رویداد مقابله کند. همه اتفاق می افتد ، او یک رویداد را ترتیب می دهد و فقط با آن مقابله می کند. ما در چنین لحظاتی نمی توانیم با یک مدیر رویداد این کار را انجام دهیم. ما او نیاز به تجویز سریع و کارآمد دارد “، همچنین نخست وزیر مودی را به” ناآگاهی “در مورد ویروس متهم کرد.

منظورت اینجا چیست؟  این بسیار گیج کننده است!

آیا او می گوید زمان تغییر رهبری است.  اما مودی به عنوان نخست وزیر انتخاب شده است.  حزب بهاراتیا جاناتا ، حتی بدون حمایت متحدانش ، از اکثریت مطلق در مجلس عوام برخوردار است.

اگر راهول معتقد است که دولت اعتماد مردم و مجلس را از دست داده است ، کنگره باید در جلسه بعدی رای اعتماد ندهد. دود کا دوود اور پانی کا پانی هو جایگا.

شلیک گاندی به همه یادآوری کرد که وی در فوریه گذشته به نخست وزیر در مورد شیوع بیماری هشدار داد ، اما هیچ کس گوش نداد.  او دائماً در غذا می خورد “مین آن را دوست داشت (این همان چیزی است که من به شما گفتم)

این کاملا آزار دهنده است.  این اشاره به این واقعیت دارد که وی در واقع لذت سادیستی را از موارد رو به رشد ویروس کرونا و مرگ بدست می آورد.  او در حال بازی کردن در یک سیاست عادی است و سعی در فرار از یک بیماری همه گیر دارد.

راهول ادعا می کند ، “مودی COVID را به هیچ وجه نمی فهمد” ، گویی که او (رهول) دانشجوی دکترای علوم پزشکی است.  تمام جهان ، از جمله سازمان بهداشت جهانی ، هنوز در درک ویروس ، منشا آن و راه های جلوگیری از شیوع سریع آن هستند.

داستان ادامه دارد

رهبر کنگره همچنین در صورت ادامه واکسیناسیون با سرعت فعلی ، “موج های متعددی” در کشور پیش بینی می کند.

“من مستقیماً به نخست وزیر گفتم که اگر هند استراتژی واکسیناسیون خود را اعمال نکند ، با سازگار شدن ویروس امواج زیادی ایجاد خواهد شد. نخست وزیر رئیس کشور است. او مسئول رفاه حال خود است. دلار با نخست وزیر متوقف می شود. اما نخست وزیر زندگی می کند. در یک بالون … هیچ کس با او در مورد نحوه اداره امور صحبت نمی کند. بنابراین کشتی در واقع بدون هیچ اثری در حال حرکت است. “

مصاحبه او چیزی برای ارائه ، هیچ بازخورد سازنده ای نداشت.  واکسیناسیون تنها راه حل دائمی این مشکل است.  حتی یک کودک این را می داند ، بنابراین وقتی Rahul Gandhi در مورد آن صحبت می کند کاملاً ثروتمند است ، گویی که تنها کسی است که از این دانش برخوردار است.

“نخست وزیر در تلاش است تصویر خود را اصلاح کند ، اما تصویر او از بین رفته است. او مرده است. وقت آن رسیده است که نخست وزیر بایستد و ملت را رهبری کند. این لحظات است که او باید رهبری ، شجاعت و قدرت خود را نشان دهد رئیس جمهور باید بایستد و اعدام کند … وقت آن است که نشان دهیم چه رهبر خوبی هستی. پس لطفا تسلیم شوید. “

به نظر می رسد نظرسنجی های اخیر که منجر به افت در محبوبیت نخست وزیر شده است ، راهول را وادار کرده است.  اما او باید درک کند که هنوز سه سال به انتخابات عمومی بعدی باقی مانده است و مودی وقت زیادی برای اصلاح و ترمیم آسیب های وارد شده به چهره خود دارد.

راهول مجبور است نگران افت رتبه خود (12٪) باشد ، حتی زمانی که قرار بود از محبوبیت نزولی مودی برخوردار شود.  مودی هنوز در این تحقیق س “ال “چه کسی باید نخست وزیر بعدی باشد” را رهبری می کند.

راهول گفته است که مودی تمام شده است ، چهره وی نابود شده است ، اما این تصمیم توسط مردم در کشور در انتخابات بعدی در لوک سبا صادر خواهد شد.  او امید می بیند که سرانجام شانسش رسیده است!

در همین حال ، دولت BJP به استفاده Rahul از این کلمه حمله کرده است “nautanki”“در حالی که PM Modi را هدف قرار داده است.

“نخست وزیر در حال مبارزه با COVID با مردم کشور است.  و از کلماتی مانند استفاده می کند ناوتانکیکه توهین به ملت و مردم است.  مردم مدتهاست که به نقطه پایان خود پایان داده اند ناوتانکی، “پراکاش ، وزیر اتحادیه گفت.

یاوددار تکرار کرد که واکسیناسیون در هند قبل از ماه دسامبر در سال 2021 تکمیل خواهد شد.  وی به راهول توصیه کرد که در کشورهای تحت کنگره که در زمینه واکسیناسیون مشکل دارند ، تمرکز کند.

راهول همچنین ادعا می کند که دولت مودی در حال ساختن قربانیان است.  در طی پرسش و پاسخ ها ، از راهول در مورد گزارش های ایالت های کنگره که گزارش نادرست مرگ ناشی از بیماری انسداد کولیک را گزارش کرده است ، سال شده است.

وی گفت: “من با وزرای عالی کشورهایی که تحت کنگره اداره می شوند صحبت کردم و به آنها گفتم که دروغ گفتن فقط به آنها آسیب می رساند. واقعیت را باید پذیرفت. ممکن است آمار واقعی کشته ها نگران کننده باشد ، اما ما باید به گفتن واقعیت پایبند باشیم.”

در اوایل ماه ، راهول چنین بود: “تنها راه جلوگیری از گسترش تاج اکنون قفل کامل است.”

نخست وزیر مودی را تنها بگذارید ، حتی وزرای عالی کشورهایی که تحت کنگره اداره می شوند به توصیه های او توجه نکرده اند.

درجه شدت قفل در موج دوم سبک تر و محلی تر است.  این به هند کمک کرده تا از بحران اقتصادی که در موج اول رخ داده جلوگیری کند.  طرف عرضه اقتصاد با این استراتژی آشفته نیست.

در حقیقت ، این واقعیت را تأکید می کند که ممکن است راهول ویروس را درک نکرده باشد.  او باید انتقاد سازنده کند و راه حلهای عملی برای کنترل همه گیری ارائه دهد.

بازی گناه و همین جمله “من چنین گفتم” هیچ امتیازی برای براونی کسب نمی کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۱
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی