حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ب.ظ

۰

سردارمحمداسماعیل کوثری صبح امروز در آیین گرامیداشت هفتم بهمن سالروز قیام مردم خلخال علیه رژیم ستمشاهی و سالروز شهادت شهید سیدمظفر عزیزی اظهار داشت: رزمندگان اسلام در راه دفاع از آرمان‌های نظام و ولایتمداری،  توطئه های شوم استکبارستیزان را خنثی کردند. از این رو زنده نگه تاریخ شفاهی و حفظ آثار و مستندات مکتوب شهداء مهم ترین راه برای حفظ نام آنها به شمار می‌رود.

 

کوثری افزود‌: تمـام افرادی که در جبهه‌ها به جنگ مشغولند و تمام کسانی که‌‎ ‌‏جان خودشان را فدای  اسلام می‌کنند، همۀ اینها در محضر‌‎ ‌‏خدای تبارک و تعالی هستند و اجر هیچ یک از افراد ضایع‌‎ ‌‏نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شهید سیدمظفرعزیزی با رشادت و شجاعت خود، الگوی بسیار خوبی برای جوانان و نوجوانان نسل امروزی است، تصریح کرد: این شهید بزرگوار هنگامی به شهادت رسید که تصویر حضرت امام خمینی (ره) را در دست داشت و علیه رژیم شاهنشاهی شعار می‌داد از این رو جوانان امروزی می‌توانند شجاعت و شهامت را از این شهید بزرگوار یاد بگیرند.

 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه  شهادت از دو طریق می‌تواند بر امنیت تأثیرگذار باشد گفت:  اولین تأثیر ایثار و شهادت و فرهنگ شهادت طلبی بر مقوله امنیت به مفهوم سنتی آن است. روحیه شهادت‌طلبی هم نقش بازدارندگی دارد و دشمن را از تهاجم باز می‌دارد و هم باعث می‌شود در هنگامه هجوم، جوانان و مردان این دیار به میدان جنگ شتافته، از حریم اسلام حراست و پاسداری کنند.

 

سردارکوثری در پایان مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش های سپاه شهرستان خلخال در گرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت : یکی از مهم ترین وظایت سپاه و بسیج زنده نگه داشتن  یادوخاطره کسانی است که بر گردن همه ما حق دارند و اگر امروز ما در آسایش و آرامش به سر می بریم فقط به خاطر رشادت ها و ازخودگذشتکی‌های شهیدان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۱
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی