حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۲۴ ق.ظ

۰

 

همان سناریو ، نتیجه متفاوت.

زنان کانادایی روز سه شنبه در لیگ ملت های والیبال دو ست با برتری داشتند ، همانطور که 24 ساعت زودتر در ریمینی ایتالیا انجام دادند.

اما کانادایی ها به جای تکرار سقوط در پایان بازی برابر ترکیه و از دست دادن قدرت ، حتی در اواسط ست پنجم و تعیین کننده کشیدند و مسئولیت برابر چین را در راه پیروزی 15-12 برابر قهرمانان المپیک 2016 به عهده گرفتند. .

شانون وینزر ، سرمربی تیم ملی در مورد اولین برد کانادا. از پنج تلاش در اولین بازی VNL.

“امروز احساس خوبی داریم ، خوب است اولین پیروزی خود را در یک رقابت سخت بدست آوریم.”

تماشا کنید |  کانادا اولین پیروزی خود را در اولین حضور خود در مسابقات والیبال ملت به دست آورد:

این کانادایی با شکست چین در یک دیدار جذاب پنج ست روز سه شنبه در ایتالیا برای اولین پیروزی خود در لیگ ملت های والیبال می جنگد. 4:18

کانادا روز چهارشنبه ساعت 6:45 بعدازظهر ET به مصاف آلمان می رود ، مسابقه ای که به صورت زنده از CBCSports.ca پخش خواهد شد.

کانادا 3-2 و 5 بر 4 پیش افتاده است تا ست آخر را فقط برای تماشای حریف خود آغاز کند.  به نظر می رسید که چین پس از 7 بر 5 صعود عقب نشینی کرد ، اما کانادایی ها به سرعت و حتی با نتیجه 8-8 بر سکوی هیلاری هوو به تساوی دست یافتند.  کانادا در یک گودال بزرگ توسط کاسی بوجان 10 بر 8 پیش افتاد که منجر به یکی از 25 امتیاز برتر تیم کیرا ون رایک شد.

“ما کنترل کاملی بر این بازی داریم”

یک جفت ترور ون ریک ، اولین بار با سرعت 87.8 کیلومتر در ساعت ، برتری کانادا را به عدد 13-10 رساند ، اما چین قبل از اینکه وینزر اعلام وقت کند ، بر روی یک آس بسته شد.

وی به اتهامات خود گفت: “وانمود کنید که 5-5 است.”  “ما کنترل کاملی بر این بازی داریم. لازم نیست چیزی را تغییر دهیم.”

 [Monday]    ما پانصد نفر را از دست دادیم ، اما امروز می دانستیم که چگونه برگردیم و به صورت تیمی بجنگیم.– آندره میتروویچ مهاجم خارج از کانادا در پیروزی روز سه شنبه برابر چین

پس از آن ، چین در خالص خدمت کرد تا کانادایی ها را با 14-12 افزایش دهد.  سپس امیلی مگلیو و هاو در یک بلوک بزرگ با هم همکاری کردند تا کانادا اولین پیروزی خود را در دور مقدماتی بدست آورد.

کانادا 14 محاصره در برابر شش کشور چین داشت و 9 امتیاز در خدمت به هشت چینی کسب کرد.

آندره میتروویچ ، مهاجم خارجی کانادایی به volleyballworld.com گفت: “این سورئال است. من باور نمی کنم.”  “تیم ما در حال مبارزه است [Monday] ما پانصد نفر از دست دادیم ، اما امروز می دانستیم که چگونه برگردیم و به صورت تیمی بجنگیم.  فکر می کنم سرویس و پاس دادن ما کلید آن پیروزی بود.  “

سرب مقاومت ناپذیر

چین با 2-1 در ست ها ، در آغاز چهارم به برتری 5-2 رسید و برتری برتری 6 بر 10 بر 4 بر صفر مقابل بوجان را به شش رساند و نتیجه 16-7 پیش از این که کانادا وقت منفجر کند را به ثمر رساند.

وینزر به بازیکنان خود گفت: “ما کارهای ساده را به خوبی انجام خواهیم داد. ما برنامه بازی خود را تغییر نمی دهیم.”  “ما باید به او برگردیم.”

کانادا قبل از اقدام به سو assassقصد میتروویچ ، چهار امتیاز مستقیم کسب کرد تا چین پس از پیروزی 25 بر 15 25 امتیازی غیرقابل مقاومت شود.

کانادا دو سه ست اول را 25-22 ، 21-25 ، 25-17 به دست آورد.

مسابقه بین المللی سالانه زنان و مردان با شرکت 16 تیم برتر در هر جنس در سال 2020 به دلیل همه گیری جهانی COVID-19 لغو شد.

تیم های زنان و مردان کانادا تا 23 ژوئن 15 دور مقدماتی برگزار می کنند.

چهار کشور برتر جواز حضور در مرحله نیمه نهایی و نهایی را دارند.

مردان کانادا که در رده دهم جهان قرار دارند ، در ریمینی 2-1 قرار دارند و در 23 جولای به بازی های المپیک 2021 راه یافته اند.  آنها چهارشنبه با ایران می جنگند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۲
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی