حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۳۲ ب.ظ

۰

 

روز دوشنبه ، دولت هیماچال پرادش ساعت کوید این کشور را تا 31 ماه مه تمدید کرد.

وزیر ارشد ، جیرام تاکور ، با اشاره به اینکه این ایالت از کاهش تعداد عفونت های کووید-19 خبر داده است ، گفت: تمدید محدودیت حصر پلیس به شکستن چرخه سرایت کمک می کند.

یک مقام رسمی گفت که کابینه در مورد اقدامات آینده در تاریخ 1 ژوئن تصمیم خواهد گرفت.

در حمایت از تمدید منع رفت و آمد ، مقامات بهداشت ایالتی به کابینه اطلاع دادند که در حالی که تعداد موارد فعال به طور پیوسته در حال کاهش است ، تعداد مرگ و میرها در این ایالت همچنان زیاد است.

مقامات نزدیک به CM گفتند اگرچه تاکور تحت فشار شدید بازرگانان محلی برای لغو مقررات منع رفت و آمد بود ، اما مقامات بهداشتی به وی توصیه کردند که آن را اعلام نکند ، و گفت این یک مرحله قهقرایی است.

در همین حال ، طبق گفته وزارت بهداشت ایالتی ، میزان مثبت بودن هیماچال کووید در هفت روز گذشته از 38.1٪ به 19.5٪ کاهش یافته است.

در حالی که میزان مثبت در ناحیه کانگرا به 25.6٪ ​​کاهش یافت ، میزان مثبت در مناطق حمیرپور و مندی به ترتیب به 23.9٪ و 22.6٪ کاهش یافت.

موارد جدید هفتگی نیز کاهش یافت ، در حالی که ایالت در هفته گذشته فقط 18،794 مورد جدید را گزارش کرده است ، در حالی که در هفته قبل 28،817 مورد جدید را ثبت کرده است.

در همین حال ، از تاریخ 23 مه ، هیماچال 2،752 مورد مرگ از کوید را گزارش داد که 61.2٪ از آنها مرد بودند.  متوسط ​​سن متوفی 61.9 سال بود.

در میان کل مرگ و میرها ، 9/50 درصد موارد به علت بیماری های همزمان است.  اکثر بیماری های دیابت شامل دیابت شیرین 668 (49.5٪) ، فشار خون بالا 608 (45٪) ، بیماری مزمن کلیه 129 (9.5٪) و انسداد ریوی مزمن 95 (7٪) است.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی