حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۵ ب.ظ

۰

 

استف کتلی ، نائب کاپیتان ، در راس تعدادی از بزرگان تیم Matilda برای بازی های دوستانه آنها مقابل دانمارک و سوئد حمایت می کند.

امتیاز کلیدی:

کتلی اخیراً با آسیب دیدگی از ناحیه پا از بدن خارج شد

مربی ماتیلداس ، تونی گوستاووس نتوانست جایی برای لیزا دی وانا در ترکیب تیم پیدا کند

ماتیلدا در دو بازی دوستانه اخیر خود 10 گل دریافت کرده است

استرالیا در دو بازی نخست خود با مربیگری تونی گوستاوسن در ماه آوریل 5-2 به آلمان و 5-0 به هلند باخت ، اما یک تیم 25 نفره باتجربه تر برای بازی های دوستانه در ماه ژوئن دارد.

این مسابقات قسمت مهمی از آمادگی ها برای بازی های المپیک توکیو است ، جایی که استرالیا در مرحله گروهی به مصاف نیوزیلند ، سوئد و ایالات متحده می رود.

کتلی (همسترینگ) و هافبک الیز کلوند-نایت (زانو) پس از بریدگی های اساسی در حال بازگشت هستند ، در حالی که مدافع ستاره الی کارپنتر و دوتایی باتجربه تامکا جالوپ و کایا سیمون نیز به اردوی اول خود با هدایت گوستاووسون می روند.

این یک پنج تایی است که بیش از 400 کلاه ترکیبی بین المللی دارد.

اما جایی برای مهاجم باسابقه لیزا دی وانا که ماه گذشته به یک اردوی آماده سازی برای بازیکنان مستقر در استرالیا فراخوانده شد اما قطع نهایی را انجام نداد.

گوستاوسون گفت: “وقتی نوبت به ساخت فهرست می رسد ، باید اطمینان حاصل کنیم که در تیم تعادل داریم.”

“ما به انواع مختلف بازیکنان نیاز داریم. ما در موقعیت های مختلف به عمق احتیاج داریم و به بازیکنانی نیاز داریم که انعطاف پذیری بین خطوط را فراهم کنند.

پادکست فوتبال در سکوها

میزبان دانیل گارب و سابق Socceroo Robbie Corntwaite با مهمانانی از A-League ، W-League ، Socceroos و Matildas ، هفتگی در فضای فوتبال استرالیا کاوش می کنند.

ادامه مطلب

“همه این بدان معنی است که تصمیمات دشوار باید گرفته شود ، به ویژه در موقعیت هایی مانند خط مقدم ، که استعدادهای فراوان اما موقعیت های محدود وجود دارد.

“متاسفانه ، این بدان معنی است که برخی از بازیکنان برتر این بار انتخاب نمی شوند ، اما درب باز است زیرا فوتبال غیرقابل پیش بینی است و ما همیشه باید سازگار باشیم.”

کارپنتر و امی هریسون پس از ترس COVID-19 در باشگاه های خود ، آنها را از پنجره به بیرون پرتاب کردند ، آوریل آوریل ، اما کلوئه لوگارزو هافبک غایب قابل توجهی است که آخرین بازی های لیگ ملی کانزاس سیتی در ایالات متحده را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است.

ستاره برتر موفقیت لیگ W و بازیکن ذخیره جام جهانی 2019 Kyra Cooney-Cross و همکارانش ، شارلوت گرانت 19 ساله و کورتنی نوین ، همراه با دروازه بان بی نظیر Tegan Mika در صف کسب اولین مسابقات قهرمانی خود هستند.

کیتلین کوپر ، مدافع پیشکسوت و الکس چیدیاک ، هافبک جوان ، پس از فصل های قدرتمند لیگ W ، دوباره در پس زمینه قرار گرفته اند.

ماتیلداس در 6 ژوئن به اردو در سوئد می رود و در 11 ژوئن (AEST) در هورسنس با دانمارک و در 16 ژوئن در کالمار با سوئد بازی می کند.

تیم ماتیلداس:

مکنزی آرنولد ، لورا بروک ، الی کارپنتر ، استف کاتلی ، الکس چیدیاک ، کیرا کونی کراس ، کیتلین کوپر ، کیتلین فورد ، ماری فاولر ، امیلی گیلنیک ، بئاتریس خدا ، شارلوت گرانت ، امی هریسون ، الیزا کرلوند ، الیزا کرلوند ، اوی لوئیک ، تیگان میکا ، کورتنی نوین ، کلر پولکینگورن ، هیلی راسو ، کیا سایمون ، امیلی ون آگموند ، لیدیا ویلیامز ، تامکا یالوپ

تلویزیون ABC مسابقه دوستانه دانمارک را از ساعت 2:00 بامداد (AEST) در 11 ژوئن و بازی دوستانه سوئد را از 2:45 بامداد (AEST) در 16 ژوئن پخش می کند.

AAP

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۱
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی