حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ب.ظ

۰

محورهای مواصلاتی اردبیل یخبندان شد

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ب.ظ

با ورود سامانه جوی ناپایدار از روز پنجشنبه به داخل استان بارش برف و باران در محورهای ارتباطی استان آغاز شده است، امّا تردد به جز محور خلخال ـ پونل در بقیه جاده‌ها در جریان است.

 

وی بیان کرد: انتظار ما از رانندگان این است که اگر قصد تردد در راه‌های ارتباطی را دارند حتماً زنجیرچرخ و وسایل ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند چرا که در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان همراه با بارش برف و باران است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: محور خلخال ـ پونل نیز به دلیل نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است که از رانندگان درخواست می‌شود مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

 

وثوقی با اشاره به این که بیشتر مناطق استان همراه با بارش برف و باران است، بیان کرد: وزش باد تند نیز بیشتر مناطق استان را فراگرفته و همراه با بارش‌های رگباری احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: لغزندگی و یخبندان در مناطق مرکزی و جنوبی در راه استان است و تا پایان هفته وزش باد جنوبی تند ادامه خواهد داشت که به همین منظور از رانندگان انتظار می‌رود رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه را مبنای کار قرار دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۱
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی