حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۲۷ ب.ظ

۰

 

آوریل سال 2020 بود و من ماه ها بود که آموزش ندیده بودم.  به عنوان سردبیر سابق اکسیژن و تغذیه پاک مجله ها ، سلامتی و تناسب اندام در برخی از دوره های زندگی من در حال ظهور بودند.  اما به نوعی از وانت افتاده بودم.  و از آنجا که سالن های ورزشی برای آینده قابل پیش بینی تعطیل بودند ، انگیزه من وجود نداشت.

وقتی متنی از “اکسیژن” قدیمی ام دریافت شد و به من اطلاع داد آلیشیا تایلر ، هنوز سردبیر در Clean Eating ، کلاسهای آموزش زنده مجازی را با شوهرش ، درو ، یک بازیکن حرفه ای بسکتبال ، در یک مربی شخصی شروع کرده است ، همه تغییر کرد.  این دو نفر قصد داشتند سالن ورزشی جدید خود ، F45 Port Credit را در 4 آوریل افتتاح کنند ، اما COVID-19 برنامه های خود را به همراه بسیاری دیگر تغییر داد.

تایرهای روی صفحه مربیان بسیار خوبی بودند – دوستانه و سرگرم کننده ، اما در عین حال پر از الاغ.  و آموزش سخت بود.  “F” در F45 به معنای عملکردی ، ترکیبی از تمرینات قلبی و قدرتی با حرکات روزانه است.  45 به مدت زمان هر تمرین اشاره دارد – 45 دقیقه عرق شدید.  F45 در سال 2012 در استرالیا تاسیس شد و با 1750 استودیو در 45 کشور جهان به یک جنبش جهانی تبدیل شده است.

تأییدیه های افراد مشهور ، از بازیگر ماریو لوپز گرفته تا سهامدار اقلیت مارک والبرگ ، کمک کرده است که این تجارت به یکی از سریعترین رشد در زمینه های تناسب اندام در جهان تبدیل شود.  130 ورزشگاه F45 در انتاریو وجود دارد که 50 مورد از آنها در GTA هستند.  حق رای دهندگان از حق عضویت درآمد کسب می کنند که بسته به فرصت های عضویت ، هزینه جلسات نامحدود از 55 دلار تا 69 دلار در هفته است.

قبل از راه اندازی و قبل از همه گیری ، تایلرها از وام های تجاری و حقوق صاحبان سهام استفاده کردند تا مبلغی نجومی را در رویای خود سرمایه گذاری کنند.  آنها مبلغ حق امتیاز اولیه 70،000 $ ، 140،000 $ برای هزینه های ساخت ، 114،000 $ برای تجهیزات ، 14،000 $ برای اجاره برای ماه اول و گذشته ، 12،000 $ برای تأیید استودیو ، 10،000 $ برای پروژه های معماری ، 4،000 $ برای مهندسی هزینه کردند. و 25000 دلار برای هزینه های بازاریابی.  این حمله رعد اسا منجر به 110 عضویت در سالن ورزشی پیش فروش شده شد ، اما فقط 10 درصد از این اعضا وقتی مالکان را مجبور به تغییر مجازی کردند ، انتخاب کردند.

درو به من می گوید: “در 14 ماه گذشته ، ما فقط 10 هفته آزاد بوده ایم و من می شمارم.”  “هر ماه پول بیشتری از دست می دهیم و بدهی بیشتری پیدا می کنیم.  ما در یافتن راه های زنده ماندن مشکل داشتیم.  “

شروع یک کار جدید در بهترین زمان ها دشوار است.  سعی کنید یکی را در طی یک بیماری همه گیر باز کنید.  موجر مستقر در می سیساگا پرداخت اجاره تناسب اندام را به زمان بازگشایی آنها موکول کرده است ، وقتی که 50 هزار دلار جمع شده به پرداخت ماهانه آنها اضافه می شود.  در همین حال ، تایرها هنوز مسئول پرداخت مالیات ، نگهداری و بیمه مال در استودیو هستند.

برای کمک به کاهش ضربه ، شرکا 60،000 دلار در کانادا برای حساب های تجاری اضطراری قرض گرفتند ، پرداخت هایی که قرار است از پاییز آغاز شود ، اما به عنوان یک تجارت جدید ، آنها مجاز به دستمزد دولت یا یارانه اجاره نیستند ، زیرا آنها نمی توانند نشان دهند از دست دادن درآمد سال 2019.

در اواخر ماه ژوئن ، هنگامی که کلاسهای تناسب اندام در فضای باز در تورنتو تأیید شد ، مالکان یک فروشگاه پارکینگ در مقابل تجارت Lakeshore Road East خود ایجاد کردند.  و در تاریخ 4 آگوست ، دقیقاً چهار ماه پس از برنامه اولیه افتتاحیه ، سرانجام سران تایلر موفق شدند اعضای خود را در استودیو بپذیرند.

از بررسی دما تا پرس ضد عفونی کننده دست ، ردیابی تماس و پرسشنامه COVID-19 ، اعتبار بندر F45 از دستورالعمل های راهنمای دولت پیروی می کند.  این ماسک ها در داخل و خارج از استودیو پوشیده می شدند و در حالی که کلاس جلسه بود ، برداشته شدند.

برچسب های فاصله فیزیکی به فاصله سه متر روی زمین سالن ورزشی قرار گرفتند تا هر یک از اعضا در طول دوره مکان مخصوص خود را برای آموزش داشته باشد.  تجهیزات قبل و بعد از هر جلسه ضد عفونی می شوند ، در حالی که کف ها وکیوم می شوند و با مواد ضد عفونی کننده تمیز می شوند.

منطقه آموزش آتلیه با مساحت 1670 متر مربع معمولاً می تواند 35 نفر از اعضای کلاس را در خود جای دهد.  در ماه های تابستان ، ظرفیت 30 درصد از فضا تعیین شده بود ، به این معنی که فقط 18 نفر می توانند در هر جلسه شرکت کنند.  در ماه سپتامبر ، ظرفیت این شهرستان به 10 نفر در هر کلاس کاهش یافت.

درو گفت: “با محدودیت های دولت ، از دست دادن قابل توجهی در مشارکت اعضا و از دست دادن درآمد هر کلاس و هر روز متحمل شده ایم.”

آخر هفته شکرگذاری ، قبل از اینکه چراغ سبز برای از سرگیری کلاسهای بیرون از منزل روشن شود ، سالنهای بدنسازی تورنتو به مدت دو هفته کاملاً تعطیل بودند.  اما در 23 نوامبر ، نخست وزیر انتاریو ، داگ فورد ، تورنتو و پیل را به یک قفل موج دوم COVID-19 منتقل کرد.  اعتبار F45 Port از آن زمان به بعد تقریباً فعالیت می کند.

تایلرها امیدوار بودند در مارس 2021 ، زمانی که دولت فورد اعلام کرد که در پایان ماه حداکثر 10 نفر در هر کلاس مجاز به تناسب اندام در فضای باز هستند.  فقط چند روز بعد ، نخست وزیر برای جلوگیری از رشد موج سوم همه گیری ، ترمز اضطراری را به کل استان تحمیل کرد و دوباره تناسب اندام در فضای باز را ممنوع کرد.

درو می گوید: “روشن و خاموش شدن مجدد در سال گذشته هرگونه حرکت برای ایجاد و ایجاد جامعه و حمایت از تجارت ما را متوقف کرده است.”  “ما برای بار دوم ، سوم و چهارم باید فروش مجدد عضویت را شروع کنیم.  این کار مانند این است که قبل از اینکه بارها و بارها فعالیت خود را شروع کنیم ، کمپین خود را مجدداً شروع کنیم.  “

در ماه آوریل ، این استان محدودیت های جدیدی را در مورد ممنوعیت امکانات ورزشی در فضای باز و زمین های بازی چند منظوره اعلام کرد.  متخصصان علوم و بهداشت انتاریو می گویند آنها به فورد چنین توصیه ای نکرده اند.  در حقیقت ، پیتر جون ، مدیر میز مشاوره علمی COVID-19 در انتاریو ، تقریباً از این تصمیم صرف نظر کرد.

این به این دلیل است که کارشناسان اتفاق نظر دارند که انتقال ویروس در فضای باز بسیار کم است.  فعالیت های فضای باز ، ژوئن می گوید ، تقریباً 20 برابر ایمن تر از خانه است.  در نتیجه ، شورای بهداشت عمومی تورنتو در ماه مه به اتفاق آرا پیشنهادی را تصویب کرد که از دولت انتاریو خواستار لغو دستور بسته شدن فعالیتهای خارج از خانه شد.  سرانجام دیدیم که این اتفاق به موقع برای آخر هفته طولانی در ویکتوریا رخ داده است.

نیازی نیست که متخصص باشید تا بدانید ورزش برای سلامت روحی و جسمی ضروری است.  گذشته از مراجعه به یک فروشگاه مواد غذایی یا داروخانه ، ورزش تنها فعالیت در فضای باز است که هنگام سفارش اقامت در خانه در انتاریو مجاز است.  درو می گوید: “حفظ یک تمرین مداوم ، کلیدی در یک سبک زندگی سالم است که از بیماری جلوگیری می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.”  “محدود کردن ورزش در فضای باز در نهایت باعث بازدارندگی افراد می شود و ایجاد عادت را دشوار می کند.”

درو به عنوان یک مربی 20 ساله در صنعت تناسب اندام ، می داند درباره چه چیزی صحبت می کند.  وی گفت: “به رهبران ما در دولت نگاه کنید.”  “آنها رژیم های منظم ورزشی و سلامتی را نشان نمی دهند و حفظ نمی کنند.  چند بار شنیده اید که آنها درمورد ارتباطات زنده خود درباره استودیوهای تناسب اندام صحبت می کنند و به عنوان بخشی مهم از نیازهای ما ورزش می کنند؟  چه موقع شنیدید که داگ فورد به شما گفت از ورزشگاه محلی حمایت کنید تا بتوانید از سلامت جسمی و روانی خود مراقبت کنید؟  تو نداری.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

او در این باره حق دارد.  در حالی که فورد اغلب مردم را به حمایت از رستوران های محلی با غذا تشویق می کند ، او قهرمان سلامتی و تناسب اندام نیست.

درو ادامه می دهد: “زیرا ما در بالای ذهن خود نیستیم یا فکر می کنیم این مهم است.”  “در عوض ، آنها ما را به دلیل مواردی که سلامت روحی و جسمی را حفظ می کنند ، برای فست فود به LCBO می برند.  به همین دلیل ، به نظر من ، صنعت تناسب اندام به ویژه رنج می برد.  این آخرین چیزی است که به ذهن خطور می کند.  “

با تشکر از Tylers ، این اولین چیزی است که در من وجود دارد.  من هنوز بیشتر صبح ها را تمرین می کنم.  اما اکنون که یادگیری در فضای باز به عنوان بخشی از اولین گام برنامه بازگشایی جدید انتاریو مجاز است ، نمی توانم منتظر معامله واقعی باشم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۰
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی