حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۳۱ ق.ظ

۰

 

کرنز نه تنها یک قهرمان جهان است ، بلکه یک ورزشکار است که در طول دوران حرفه ای خود 11 قهرمانی ملی نیز کسب کرده است.

امتیاز کلیدی:

تریسی هانا از 14 سالگی شروع به دوچرخه سواری در کوهستان کرد

برخی از نتایج وی شامل یازده عنوان ملی ، مسابقات جهانی نوجوانان و در سال 2019 او قهرمان جام جهانی UCI بود

خانم هانا می گوید که دوست دارد کرنز بعنوان کانون بعدی دوچرخه سواری کوهستان شود

تریسی هانا از 14 سالگی شروع به دوچرخه سواری در کوهستان کرد و از آن زمان موفق به کسب یک سری جام – نه تنها در استرالیا بلکه در سراسر جهان شده است.

وی گفت: “من می خواستم پس از سوار شدن برادرم در دوچرخه های سراشیبی شروع به سوار شدن کنم ، اما پدرم تا 14 سالگی به من اجازه مسابقه نمی داد.”

“وقتی مسابقه را شروع کردم ، این تمام کاری بود که می خواستم انجام دهم.”

برخی از نتایج وی عبارتند از: 11 عنوان ملی ، یک قهرمانی جهانی برای جوانان ، یک سوم در مسابقات قهرمانی Elite World ، یک مسابقه دهنده سال با دوچرخه کوهستان و یک قهرمان UCI برای جام جهانی 2019.

خانم هانا اکنون آن را روز حرفه ای مسابقه خود می نامد.

“دوچرخه سواری در سراشیبی بسیاری از شما را می گیرد ، بسیار رقابتی است ، بسیار استرس زا و با شدت بالا است و زمان زیادی را از زندگی شما می گیرد.”  او گفت.

“قبل از COVID ، من هر ساله تا هفت ماه داشتم.

“من به آرزوی خود در مورد یک جام جهانی رسیدم ، اما اگر قلب شما دیگر در آن نیست ، به ویژه هنگامی که یک ورزش فوق العاده است ، احتمالا زمان آن است که یک قدم به عقب برگردید.”

 تریسی هانای محلی از کیرنز در مسابقات جام جهانی 2020 در ماریبور ، اسلوونی شرکت می کند(

تهیه شده توسط: تریسی هانا

)

خانم هانا اعتراف می کند که طی سالها آموزش و دوچرخه سواری بدن او را تحت تأثیر قرار داده است.

وی گفت: “دوچرخه سواری در سراشیبی به خصوص هنگام تکرار تمرینات بدن شما بسیار سخت است.”

“بدن شما با رانندگی در سرازیری و همچنین آسیب های عجیب کاملاً خرد می شود.”

جدی ترین صدمه ای که خانم هانا دریافت کرد ، هنگام سقوط در حین تمرین در فرانسه در سال 2012 بود.

وی گفت: “من با سرعت بالا تصادف کردم و استخوان ران و یقه ام را شکستم ، همچنین ریه و کوفتگی ام کبود شد. هنوز تصادف را به خاطر ندارم.”

 یازدهمین قهرمان ملی دوچرخه سواری کوهستان تریسی هانا در خانه در کرنز.(

عکس: Phil Brandel ABC Far North

)

طولی نکشید که خانم هانا اعلام کرد که از مسابقه دوچرخه کوهستان بازنشسته می شود و فرصت دیگری پیش آمد.

وی گفت: “این هفته من به خارج از کشور می روم تا نه تنها در بعضی از مسابقات غیر رقابتی جام ، بلکه همچنین به عنوان مفسر ورزشی در مسیر جام جهانی برای رسانه ها و تلویزیون ردبول شرکت کنم.”

“امسال من در هنگام رقابت شلوغ تر از قبل خواهم شد.

“این هفته من به اتریش ، سپس فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، سوئیس ، اسلوونی ، پرتغال و سپس ایالات متحده پرواز می کنم.”

اگرچه او در بهترین مسیرهای سراشیبی جهان سوار شده است ، اما کرنز هنوز یک نقطه نرم در قلب خانم هانا دارد.

وی گفت: “من مدت طولانی است که در کرنز رانندگی می کنم.”

“مکانهایی مانند کویین تاون در نیوزیلند و دوشیزه در تاسمانی وجود دارد که دارای مسیرهای دوچرخه سواری کوهستان است و فقط در آن شهرها بسیار رشد کرده است.

“کرنس می تواند مقصد بزرگی برای دوچرخه سواران کوهستانی باشد ، در اینجا پتانسیل بسیار زیادی وجود دارد ، اما فقط از آن دروازه های قفل شده و این موانع عبور می کند.”

خانم هانا گفت که دوست دارد کرنز بعنوان کانون بعدی دوچرخه سواری کوهستان شود.

وی گفت: “من مایلم دولت و شورا را ببینند و به پتانسیل گردشگری و دوچرخه سواری کوهستانی در کرنز پی ببرند.”

“این می تواند برای تجارت محلی و اقتصاد محلی خوب باشد.

“هنگامی که توپ را شروع می کنید ، افراد از بین ایالت برای سوار شدن می آیند و سرانجام ، با باز شدن مرزها ، افراد از خارج از کشور برای رفتن به یک سواری از کرنز دیدن می کنند.

“پتانسیل بسیار زیادی برای کرنز برای گسترش این ورزش وجود دارد.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی