حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

حوا آنلاین - مجع بزرگ خبری آنلاین

حوا آنلاین مرجعی برای جدید ترین اخبار روی زمین

مرجعی برای دنبال کردن جدیدترین اخبرا و عجیبت ترین اخیبار روز دنیا در دنیا وب

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۳۱ ق.ظ

۰

 

تورنتو – در پیروزی برای شرکت های بزرگ اینترنتی و تلفنی در کانادا ، تنظیم کننده ارتباطات از راه دور کانادا تصمیم سال 2019 برای کاهش قیمت عمده اینترنت را لغو کرد.

CRTC گفت هنگامی که به شرکت های بزرگ تلفن و کابل دستور داد قیمت عمده فروشی اینترنت را در سال 2019 کاهش دهند ، اشتباه کرد.

وی گفت که تمام تغییرات تعرفه ها برای سال 2019 لغو شده و اکثر قیمت های عمده فروشی موقت که در سال 2016 تعیین شده است ، به جز افزایش قیمت توسط شرکت های تلفنی ، همچنان پابرجا هستند.

این تصمیم پس از سالها اظهارات نظارتی و لابی سیاسی توسط شرکت های اینترنتی رقیب ، که بین خریداران و فروشندگان ظرفیت شبکه عمده فروشی تقسیم شده اند ، است.

TekSavvy ، Distributel و سایر ISP های مستقل می گویند سالهاست که آنها توسط عمده فروشان بیش از حد ارزیابی شده اند – موضعی که با تصمیم CRTC 2019 پشتیبانی می شود.

بل ، راجرز و دیگر شرکت های تلفن و کابل منطقه ای از تعرفه هایی که از سال 2016 دریافت کرده اند دفاع می کنند و می گویند قیمت های CRTC برای سال 2019 فروش آنها را با ضرر انجام می دهد.

ایان اسکات ، رئیس CRTC در مصاحبه ای پس از صدور حکم روز پنجشنبه گفت که تنظیم کننده اساساً نرخ های تعیین شده در سال 2019 را لغو کرده است.

در حالی که ISP های کوچکتر در سال 2019 کاهش قیمت داشته اند و بزرگترها برای کنار گذاشتن آنها بسیار تلاش کرده اند ، اسکات در مورد سود و زیان اظهار نظری نکرده است.

اسکات گفت: “ما برگشتیم ، تجزیه و تحلیل دقیق لازم را انجام دادیم و به نتیجه رسیدیم که به نتیجه رسیدیم.”

“این همان چیزی است که هست و من آن را برد یا باخت نخواهم خواند.”

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در تاریخ 27 مه 2021 منتشر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۷
علی منصور مشفق زادهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی